پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هشدار پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران: کیک با طعم ماری جوانا 

0

 

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان مازندران از تولید کیک هایی با طعم ماری جوانا از سوی سوداگران مرگ خبر داد و به شهروندان و خانواده ها در خصوص توهم زا بودن این کیک ها هشدار داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علیرضا ثقفی” با اعلام این خبر، گفت: اخيراً برخي قاچاقچيان و سوداگران مرگ اقدام به تولید نوعي کيک کرده اند که به رنگ سبز با بويي زننده و تيز واز ماري جوانا توليد مي شود.

وی تصریح کرد: این کیک ها معمولا در مهمانی ها و جشن ها استفاده می شود واحتمال تبليغات و فروش آن در فضاي مجازي و شبکه هاي اجتماعي نيز وجود دارد .

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران به خانواده ها و شهروندان در خصوص مراقبت از فرزندانشان، بدلیل اثرات مخرب این ماده مخدر هشدار داد و افزود: این ماده مخدر از جمله موادمخدر توهم زا بوده که نه تنها بر جسم بلکه بر ذهن تاثیر بسیار منفی دارد .

سرهنگ ثقفی با اشاره به اینکه برابر تحقیقات علمی ماده موجود در ماری جوانا باعث بروز تغییراتی در مغز انسان می شود و فعالیت های آن را دچار اختلال می کند، افزود: با این تغییرات، سلول های عصبی که در نقاط مختلف مغز وظیفه پردازش اطلاعات و ایجاد هیجان را بر عهده دارند، دچار اختلال شده و توانایی انجام فعالیت های خود را از دست می دهند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران، اظهار کرد: عدم تعادل، کاهش حافظه، احساس گیجی ، سرخی چشم ، احساس خستگی ، خنده های بی دلیل از جمله علایم مصرف ماری جوانا است که در افراد دیده می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.