پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

“هشدار جدی لطف الله محمد نژاد به آقای نریمان”:

0

پایگاه خبری چهاردانگه:  لطف الله محمد نژاد یکی از  فعالین اعتدالیون استان مازندران  و شهرستان ساری که به علت انتقاد شدید از استاندار مازندران در باره کشته شدن اعضای یک خانواده در شهر هولار،  از  مدیرکلی سازمان اسناد ملی مازندران برکنار شد، در باره چینش اعضای ستاد روحانی در استان مازندران به نریمان تذکر جدی داد . متن که آقای محمد نژاد برای پایگاه خبری چهاردانگه ارسال کرده است به شرح ذیل می باشد.

آقای نریمان جنابعالی در تمام سخنرانی ها آقای روحانی را متاسفانه اصولگرا معرفی کردید و این یک اشتباه محض است، در صورتی که آقای روحانی یک خط اعتدالی دارد که غالب جناحها چه اصولگرا و اعتدالیون و اصلاح‌طلبان ایشان را قبول دارند. آقای نریمان شما متاسفانه کابینه ستادی خود را از یک جناح خاص بستید و به جبهه اعتدال که تعدادشان به مراتب بیشتر از جناح های دیگر است اعتنایی نکردید. آقای نریمان من یک اصلاح‌طلب واقعی هستم که به گفتمان اعتدال باور دارم اما این شیوه شما قابل قبول نیست که شخصیت واگرای آقای روحانی را در انحصار یک طیف خاصی قرار دهید و توجه به دیگران نداشته باشید.
آیا واقعاً بعضی از این آقایان که با لابی گری نماینده بالانشین هیچ وجهه و پایگاه مردمی ندارند و به جای اصلاح طلب، فرصت طلب واقعی هستند می‌توانند به تنهایی نقش آفرینی کنند؟ شما اعضای ستاد سال ۹۲ آقای دکتر روحانی را که با کمترین امکانات حماسه آفریدند و اکثریت قریب به اتفاق هیچ پست و سمتی هم نگرفتند و یا اعضای حزب اعتدال و توسعه مازندران که تراز اجتماعی‌شان تقریبا هم وزن جریان اصلاح طلبی میباشد و خوشبختانه پایگاه اجتماعی خوبی در سطح مازندران دارند و حتی بخشی از وزرای محترم عضو این حزب هستند را در کابینه ستادی خود نادیده گرفتید.
افراد کم توقع و بی ادعا که اصلا برای ابلاغ به سوی شما نیامدند و مظلومانه و بدون حمایت کار تشکیلاتی پر سرعت و پر قدرتی را در مازندران ایجاد نمودند‌. از جنابعالی به عنوان محور همه ی این گروه ها نه فقط یک گروه تقاضا دارم در صدور این ابلاغ هابرای ایجاد انگیزه ی همه ی جریان های سیاسی هم سوی دولت تجدید نظر نمایید تا وحدت همه ی گروه ها حفظ و عدالت واقعی و منطقی و انصاف رعایت گردد تا شائبه ای بوجود نیاید . در غیر این صورت ناچارم بر اساس گفتمان دولت راستگویان راستی و حقیقت خیلی مسائل را به طرفداران دولت مظلوم بگویم .
الی برکت الله لطف الله محمدنژاد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.