پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هزینه درمانی فشار زیادی را بر قشر متوسط جامعه وارد کرده است

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با اعلام اینکه قرار بود 70 درصد هزینه درمانی را دولت تقبل کند و 30 درصد را مردم اما اکنون عکس موضوع در جامعه مشاهده می‌شود، گفت: هزینه درمانی فشار زیادی را بر قشر متوسط جامعه وارد کرده است.

0

 

 

به گزارش چهاردانگه نیوز به نقل از فارس، محمد دامادی صبح امروز در مراسم تجلیل از معلمان آموزش و پرورش ناحیه دو ساری در سالن اجتماعات بانک ملی مازندران، اظهار داشت: آموزش و پرورش مازندران دارای ظرفیت بزرگی است که کلید آموزش آن در دستان شما معلمان قرار دارد.

 

وی با اشاره به حذف برخی از خدمات بیمه طلایی فرهنگیان، بیان کرد: وضعیت بیمه طلایی و اضافه کار پرسنل هنوز مشخص نیست.

 

دامادی با بیان اینکه سال‌ها تکرار کرده‌ایم که معلمی شغل انبیا است اما انبیا هم باید زندگی کنند، افزود: تا چه زمان باید ویترینی حرف بزنیم و این حرف‌ها کوچک‌ترین تاثیری در جامعه نداشته باشد.

 

نماینده مردم شهرهای ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه موضوع درمان از جمله دغدغه‌های کشور است، تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم مدیرکل آموزش و پرورش پیگیر احداث بیمارستان تخصصی فرهنگیان در مازندران شود.

 

وی با اعلام اینکه قرار بود 70درصد هزینه درمانی را دولت تقبل کند و 30 درصد را مردم اما عکس موضوع در جامعه مشاهده می‌شود، گفت: هزینه درمانی فشار مضاعفی را بر قشر متوسط جامعه وارد کرده است.

 

دامادی از فرهنگیان درخواست کرد تا در حوزه‌های قانون‌گذاری پیشنهادهایی را که برای پیشرفت جامعه، روند آموزش و معیشت فرهنگیان موثر است، ارائه دهند، افزود: قسمت‌های زیادی از قانون اشکال دارد که باید رفع شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.