پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هدف آشوب‌ها، ناامن کردن کشور است

0

حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه نوشهر افزود: بهانه و اسم رمز اغتشاش گرانی بنزین بود. چندی قبل در یکی از جلسات کشورهای اروپایی یکی از شرکت کنندگان گفت خط قرمز رهبر ایران امنیت کشور است و ما باید از این خط قرمز عبور کنیم تا بتوانیم ایران را به پای میز مذاکره بکشانیم.

وی ادامه داد: آن‌ها آماده ایجاد آشوب هستند و بسترسازی را یا خودمان انجام می‌دهیم و یا دیگران اقدام می‌کنند در حالی که مطالبه حق یک چیز است و آشوب یک چیز دیگر است.

امام جمعه نوشهر گفت: دشمنان این بار از اراذل و اوباش بیشتر استفاده کردند تا خسارات بیشتر شود و مانند قدیم‌ها که خان‌ها چوبدار داشتند امروز اغتشاشگران چوبدار آمریکا و اسراییل هستند.

وی افزود: ما در شرایطی هستیم که دشمن برای شکست ما از هیچ اقدامی کوتاهی نمی‌کند. این بار مردم زودتر متوجه توطئه‌ها شدند و صف خود را از آشوبگران جدا کردند.

او ادامه داد: در اغتشاشات همیشه سرکرده‌ها ثابت و شامل آمریکا و اسراییل و عربستان است اما پیاده نظام تغییر می‌کند.

مشایخ گفت: آن‌ها می‌خواستند اغتشاش را از دی شروع کنند و به بهمن و اسفند و انتخابات مجلس بکشانند ولی گرانی بنزین زمینه را برای اقدام زودهنگام فراهم کرد.

وی افزود: وقتی سران قوا تصمیم گرفتند، اگر رهبر جلوگیری می‌کرد یعنی زیر پا گذاشتن قانون و مخالفت ایشان یعنی دوگانگی حاکمیت. رهبر انقلاب پنج ، شش دقیقه سخن گفت و تکلیف مردم و مسئولان و نیروهای امنیتی را روشن کرد.

امام جمعه نوشهر ادامه داد: کسانی که در حمایت از نظام  راهپیمایی و از انقلاب حمایت کردند اکثریت هستند و مدعیان دموکراسی باید این را ببینند.

وی هفته بسیج و روز نیروی دریایی را نیز گرامی داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.