پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هادی نژاد/عملکرد دستگاههای باید شفاف به مردم نشان داده شود

1

 

به گزارش  پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان ساری، اسماعیل هادی نژاد در آستانه هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  شهیدان رجایی و باهنر، ولادت امام رضا(ع) را  به همه شهروندان گرامی تبریک گفت و افزود: فعالیت های دستگاههای اجرایی باید بصورت شفاف به مردم نشان داده شود و ملموس باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان ساری نیز مانند سایر دستگاهها همراه و همگام با سیاست های دولت تدبیر و امید در خدمت رسانی به مردم شریف گام های موُثری برداشته است.

 

هادی نژاد کیاسری عملکرد این اداره را در ارائه خدمات  به شهروندان سارویا مثبت ارزیابی و عنوان کرد: در مقایسه با سال گذشته خدمات ارائه شده توسط این اداره از نظر کیفی و کمی افزایش قابل توجهی داشته است .

 

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان ساری از برگزاری انتخابات تعداد 25  اتحادیه صنفی و همچنین انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان ساری از ابتدای سال 93 تاکنون خبر داد.

 

وی افزود: بیش از 30 هزار واحد اقتصادی مورد بازرسی بازرسان این اداره قرار گرفته که منجر به تشکیل 4520 پرونده تخلف به ارزش 19میلیارد ریال  به اتهام های گرانفروشی، کم فروشی، تقلب در کسب، قاچاق کالا، عدم درج قیمت و سایر شده است.

 

هادی نژاد از  صدور 180 پروانه کسب برای خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و صدور مجوز 4 شرکت پخش  و فروشگاه بزرگ و همچنین صدور 2 مجوز کارگاه قالیبافی طی این مدت در شهرستان ساری خبر داد.

 

توزیع انواع کالای اساسی در نوروز و ماه مبارک رمضان از دیگر فعالیتهای این اداره به شمار می آید.

 

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان ساری درپایان یادآور شد: رضایت خداوند در گرو رضایت مردم است و این اداره تمام تلاش خود را برای رضایت شهروندان بعمل آورده است . امیدواریم که بتوانیم از این امتحان بزرگ، سربلند بیرون آییم.

1 نظر
  1. منتقد دلسوز می گوید

    و عملکرد مسئولین !!!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.