پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نیروگاه زباله سوز از پروژه های مهم مرکز مازندران است که طی ده ماه اخیر رشد چشمگیری داشت

نیروگاه زباله سوز در دست ساخت شهرداری با همت و تلاش مجموعه شهرداری ساری سرعت چشمگیر به خود گرفته است که این نشان از دغدغه مدیریت شهری به مطالبات شهروندان دارد.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری ساری، سید محمد محمدی تاکامی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران به همراه دهقان نماینده سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور  و زرودی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند استان در بازدید از پروژه نیروگاه زباله سوز ساری از نزدیک عملیات اجرایی این پروژه را بررسی کرد.

نماینده سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در این بازدید پروژه نیروگاه زباله سوز را از جمله پروژه های مهم در مرکز مازندران یاد کرد که طی 10 ماه اخیر با تلاش مجموعه شهرداری ساری روند رو به رشد چشمگیری داشته است.

سید محمد محمدی تاکامی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران نیز با بیان اینکه تمامی پروژه های استان از اهمیت بالایی برخوردار هستند،تکمیل کارخانه زباله‌سور ساری را از اولویت‌های شهری و زیست محیطی مرکز استان مازندران دانست و افزود: روند ساخت نیروگاه زباله‌سوز ساری با سرعت در حال اجرا است.

پیش از این هم نوبخت، رئیس برنامه و بودجه کشور در بازدید از این پروژه، ضمن اختصاص 200 میلیارد تومان اعتبار به این نیروگاه به اراده محکم مدیریت شهری ساری برای تکمیل نیروگاه زباله سوز ساری اشاره کرد که طی یکسال اخیر روند رو به رشد گرفته و مرکز نشینان را در آینده ای نزدیک از چالش بزرگ زباله دور خواهد کرد.

پروژه نیروگاه زباله سوز شهر ساری حدود 8 سال قبل آغاز شد که سال ها به دلایل مختلف، سرعت لازم برای  تکمیل و نهایی شدن را نداشت و طی این سال‌ها تنها 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اما در سال جاری به اذعان مدیران دستگاه های اجرایی با مدیریت عباس رجبی شهردار ساری با پیشرفت 70 درصدی در مسیر توسعه قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.