پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نیازمند لودر و گریدر براي روستاهای سیل زده چهاردانگه هستيم

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از افکارنیوز، جواد واحدی دقایقی پیش در حاشیه جلسه مدیریت بحران شهرستان ساری اظهار کرد: بر اثر بارش شدید باران و تگرگ صبح و عصر امروز، محور ساری – تاکام مسدود شده بود که با تلاش نیروهای شهرداری ساری مهار شد.

 

وی افزود: ستاد بحران شهرستان ساری بلافاصله در فرمانداری تشکیل و نیروهای خدماتی شهرداری اقدام به رفع آبگرفتگی در خیابان های اصلی و فرعی شهر ساری کرده است.

 

فرماندار ساری با اشاره به اینکه هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در سطح شهر ساری دچار آبگرفتگی شد، تصریح کرد: هم اکنون برای بازگشایی روستاهای سیل زده بخش کلیجانرستاق و چهاردانگه نیازمند تجهیزات لودر و گریدر از دستگاه های خدمات رسان هستیم.

 

واحدی با بیان اینکه تجهیزات امدادی شهرداری ساری تکافوی نیاز شهر ساری را نمی کند، افزود: از دستگاه های راه و شهرسازی و هلال احمر استان می خواهیم به کمک نیروهای شهرداری ساری در محورهای سیل گیر چهاردانگه و کلیجانرستاق بیایند.

 

وی با اعلام اینکه بارش شدید باران و سیلاب بیش از ۲۲ روستای شهرستان در مناطق کلیجانرستاق، چهاردانگه و یک روستا در بخش مرکزی ساری را دچار آبگرفتگی کرده است، گفت: ۷۰ هکتار از اراضی شالیزاری و زراعی این بخش ها کاملا تخریب شده است.

 

رئیس ستاد مدیریت بحران ساری گفت: دو نفر از شهروندان ساروی بر اثر ریزش آوار در یکی از خیابان های ساری جان خود را از دست دادند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.