پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نوبت گیری ملاقات عمومی رئیس کل دادگستری مازندران اینترنتی شد

0

به گزارش روابط عمومی اداره کل دادگستری مازندران ،  متقاضیان برای دریافت نوبت  از روز چهارشنبه هر هفته تا دوشنبه هفته بعد ( روز قبل از ملاقات عمومی ) می توانند به  سایت دادگستری کل مازندران به نشانی http://dadgostari-mz.eadl.ir مراجعه و از طریق «سامانه نوبت دهی ملاقات حضوری» نسبت به اخذ نوبت اقدام نمایند.
طبق این گزارش نوبت دهی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۳ از طریق مراجعه به سایت دادگستری برای متقاضیان ملاقات عمومی انجام می شود و  پیگیری ثبت نام  از طریق کد رهگیری دریافتی امکان پذیر است.
روابط عمومی دادگستری کل مازندران اعلام کرد : فقط اشخاص دارای سمت در پرونده یعنی اصیل یا وکیل رسمی دادگستری، مجاز به ثبت نام در سامانه هستند و متقاضیانی که ثبت نامشان مورد تایید قرار گرفت با  ارائه رسید چاپی ثبت نام به همراه کارت شناسایی معتبر در روز ملاقات عمومی مراجعه کنند.

طبق برنامه ریزی مدیران دستگاههای دولتی ،قضایی و شهرداری ها هر هفته در روزهای سه شنبه برای رسیدگی به مشکلات مردمی ملاقات عمومی از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ همان روز برگزار می کنند و در این روز مشکلات مردم به صورت ویژه رسیدگی می شود.
استاندار مازندران نیز هر هفته با برگزاری ملاقات عمومی در یکی از شهرستان های استان، مشکلات مردم را مورد برسی قرار می دهد و در صورت نیاز دستور لازم به دستگاه مرتبط برای رفع مشکل در چارچوب قانون صادر می کند.
۶۹۸۲/۱۸۹۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.