پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نواخته‌شدن زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس منطقه چهاردانگه

0

به گزارش  پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش چهاردانگه، این مراسم با حضور بخشدار، رییس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه، سقایی کارشناس مسئول ارزیابی و عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، جمعی از مسئولین منطقه چهاردانگه، خانواده معزز شهدا، دانش آموزان، فرهنگیان و اولیاء در دبیرستان معلمان شهر کیاسر برگزار شد .

در این مراسم ابتدا عباسعلی نجفی رییس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه ضمن عرض خیرمقدم خدمت مسئولین و حاضرین در جلسه، از زحمات مدیران ، معلمان وکلیه همکاران اداری تقدیر و تشکرنمود و گزارشی اجمالی از اقدامات شورای پروژه مهر98 این مدیریت را برای آماده سازی مدارس ارائه کرد.

وی افزود: امسال بازگشایی مدارس مصادف با ایام گرامیداشت فداکاری‌های سالار آزادگان و یاران باوفایش بود که مردم آن را پرشورتر از همیشه برگزار کردند. همچنین بازگشایی مدارس همه ساله با ایام گرامیداشت قهرمانی‌های رزمندگان کشورمان در دوران دفاع مقدس، مصادف است که یاد آنان را نیز گرامی می‌داریم.

رییس اداره تعلیم و تربیت بخش چهاردانگه گفت: آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید با ایجاد زیر ساخت‌های لازم، همه تلاش و مساعی خود را به کار گرفته تا با یاری و همراهی مربیان و معلمان دلسوز، مدیران آگاه و اولیای ارجمند در جهت ارتقای کمی و کیفی مراکز مشاوره برای حضور مؤثر مدارس در فرآیند مصون سازی دانش آموزان و خانواده ها، توسعه مشارکت با معلمان، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها در تدوین برنامه درسی و مشارکت با انجمن‌های علمی آموزشی گام بر دارد.

در ادامه بخشدار منطقه دکتر جعفری ضمن تبریک سال تحصیلی جدید و بوی خوش ماه مهر بیان کرد: بی تردید بهروزی یک ملت در سایه خرد و علم است و علم چیزی جز انباشت تجربیات و خرد نیست.

در پایان این مراسم با نواختن زنگ مهر توسط پدر شهید خواجه محله، بخشدار، رییس آموزش و پرورش با استقبال دیگر مسئولین دانش آموزان عازم کلاس درس شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.