پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نمایشگاه گل‌ و گیاه زینتی با حضور استاندار لوری ارمنستان در مازندران برپا شد

0

” آندره فوکاسیان ” استاندار استان لوری ارمنستان سفر سه روزه اش به مازندران را یکشنبه شب آغاز کرد و حضور در نمایشگاه گل و گیاه زینتی مازندران یکی از برنامه های وی و هیات همراه بوده است.

این نمایشگاه در ۵۰ غرفه و با حضور ۴۰ شرکت کننده آغاز به کرد و در آن تولید کنندگان گل و گیاه زینتی، آپارتمانی و نهال از استان های تهران، خراسان رضوی، همدان، استان مرکزی و مازندران حضور دارند.

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد در باره این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه  بستری برای ارائه خدمات و هم فکری بین بخش های تولیدی و بازرگانی فعال در حوزه گل و گیاه است. 

احمد صادقی افزود: هدف از این نمایشگاه ترویج فرهنگ تبادل فناوری و به کارگیری دانش روز در راستای کیفی نمودن رونق تولید و توسعه پایدار در صنعت گل و گیاه است .

وی ایجاد فرصت های شغلی جدید، جذب سرمایه گذار، ارتقای کیفیت تولید و آشنایی با نیاز بازار را از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه برشمرد.

همچنین در کنار این نمایشگاه اولین نمایشگاه توانمندی های زنان محمودآباد نیز برپا شده است که در آن صنایع دستی استان و شهرستان محمودآباد به معرض نمایش و فروش گذاشته شده است.

نمایشگاه گل و گیاه تا ۲۴ آبان ماه از ساعت ۱۰ تا ۲۱ در سالن ورزشی شهید رجایی محمود آباد آماده میزبانی از علاقه مندان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.