پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نمایشگاه کتاب ساری فردا آغاز بکار می کند

نمایشگاه کتاب ساری فردا ۲۴آبان ماه جاری با حضور مسئولان استانی در محل نمایشگاهی مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران واقع در میدان امام خمینی(ره) ساری به مدت ۸روز کاری افتتاح می شود.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، حمیدرضا عشریه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز استان مازندران امروز(۲۳آبان) با اشاره به برگزاری آئین افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب ساری به مناسبت بیست و سومین نمایشگاه کتاب جمهوری اسلامی ایران ، گفت: تلاش داریم ساعت ۱۰صبح روز بیست و چهارم آبان ماه شاهد افتتاحیه رسمی نمایشگاه کتاب با حضور مسئولان استانی و شهرستانی باشیم.

 

وی با اشاره به تقارن ایام ماه صفر و اقامه عزای امام حسین(علیه السلام) و یاران آن حضرت با ایام گرامیداشت کتاب و کتابخوانی، اظهار داشت: در این دوره از نمایشگاه سعی شده فضای علمی و معنوی برای مراجعین و علاقه مندان به کتاب فراهم شود.

 

عشریه با اشاره به اینکه در نمایشگاه امسال ۲۰هزار جلد کتاب عرضه شده، گفت: تعداد ۴۳ غرفه با حضور ۴۰ ناشر برتر استانی در نمایشگاه کتاب امسال به عرضه کتاب های مختلف می پردازند.

 

وی با بیان اینکه محصولات این نمایشگاه با تخفیف ۱۵-۴۰درصدی در اختیار عموم علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: همچنین در طول روزهای برگزاری نمایشگاه برنامه های ارزشمند جانبی نظیر افتتاح چند کتابخانه در کانون های فرهنگی هنری مساجد ساری، کیاسر و فریدونکنار، نقد کتاب، رونمایی کتاب، تجلیل از خادمین نشر، اهدای کتاب، ایستگاه نقاشی کودکان و… نیز برنامه ریزی شده است.

 

عشریه از حضور غرفه مرکز اسناد کتابخانه ملی در این نمایشگاه خبر داد و ابراز امیدواری کرد: نمایشگاه کتاب امسال از ۲۴آبان تا یکم آذرماه جاری با همکاری همه جانبه دستگاه های اجرایی این شهرستان به نحو مطلوب و شایسته برگزار شود.

 

وی با بیان اینکه بازدید از نمایشگاه کتاب و آشناشی با ناشرین این حوزه زمینه چاپ و انتشار کتاب را برای علاقه مندان به نویسندگی فراهم می کند، یادآورشد: نمایشگاه کتاب مرکز مازندران همه روزه از ساعت ۹صبح تا ۲۰ در محل نمایشگاهی مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران واقع در میدان امام خمینی(رحمت الله علیه) ساری، پذیرای دوستداران کتاب و کتابخوانی است.

 

عشریه از حضور دانش آموزان ساروی با همکاری ادارات آموزش و پرورش نواحی یک و دو ساری در نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: همچنین تلاش داریم با همکاری حوزه های علمیه زمینه حضور طلبه های خواهر و برادر در این نمایشگاه فراهم شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.