پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نمایشگاه مد و پوشش اسلامی در قائمشهر گشایش یافت

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در آئین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: نمایشگاه مد و پوشش اسلامی در ۴۰ غرفه و با حضور تولیدکنندگانی از استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، قم، تهران و مازندران گشایش یافت.

سمیه قاسمی طوسی افزود: امور بانوان در کنار تمام مسائلی که در حوزه بانوان به عنوان اولویت کاری خود قرار داده، به مسائلی همچون جسم و روان خانواده، برگزاری کارگاه‌ها و همایش‌ها پرداخته است.

وی با اعلام اینکه در همایش‌ها تمام سعی بر آن است تا در عرصه‌های مختلف طرح‌های خلاقانه و مبتکرانه بانوان مطرح شود و هر جایی که نیازمند است آن طرح را مورد حمایت قرار گیرد، گفت: یکی از طرح‌هایی که در امور بانوان مورد حمایت قرار گرفته، طرح عفاف و حجاب بوده است.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران بیان کرد: امروزه خانواده‌ها در حوزه عفاف و حجاب دغدغه‌های زیادی دارند، بنا بر این ما با برگزاری این نمایشگاه با حضور طراحان و برندهای معتبر درصدد هستیم تا پوشش مناسب را برای افراد معرفی کنیم.

قاسمی طوسی به یکی از نتایج نمایشگاه حجاب و عفاف را که عنوان ” پارسی پوشی ” بر خود دارد، تحقق شعار رونق تولید ملی برشمرد و افزود: تمام سعی ما این بوده که در ارتباط با رونق تولید از تولیدکنندگان داخل دعوت به عمل آوریم، بنا بر این امیدواریم با تبلیغاتی که شهرداران و رسانه‌ها انجام می‌دهند این نمایشگاه مورد استقبال شهروندان قرار بگیرد.

وی یکی از مزیت های نمایشگاه پارسی پوشی را عرضه پوشاک با قیمت مناسب برای اقشار ضعیف و متوسط جامعه برشمرد.

نمایشگاه مد و پوشش اسلامی تا ۹ تیر ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی مازندران در قائمشهر برای بازدید علاقه مندان دایر است.

۷۳۳۴/‏۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.