پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نقاط حادثه خیز در شهرهای مازندران رفع شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رازجویان عصر سه شنبه در جلسه با شهرداران استان خواستار انجام اقدامات اساسی برای مناسب سازی معابر و تردد آسان معلولان شد و گفت: معابر و پیاده‌روها باید برای تردد معلولان و افرادی که از ویلچر استفاده می‌کنند، بهسازی شود.

وی ادامه داد: شهرداران در صدور پایان‌کار، قوانین ساختمانی مورد تأیید سازمان بهزیستی جهت تردد معلولین و کم‌توانان را کنترل و لحاظ کنند.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه شهرداران در صدور پروانه ساختمانی برای خانواده‌های تحت‌پوشش بهزیستی و کمیته‌امداد، قوانین را رعایت و اجرا نمایند، تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن ایام ماه محرم، شهرداران فضاسازی و سیاه‌پوش کردن شهرها و همچنین ضدعفونی کردن معابر را در دستور کار قرار دهند.

رازجویان با اشاره به ایجاد بستر مناسب توسط شرکت‌های مخابراتی و اپراتورهای تلفن همراه در شهرهای مازندران، اظهار داشت: در ایام شیوع کرونا که استفاده مردم از شبکه‌های مجازی و اینترنت بیشتر شده، توسعه زیرساخت‌ها و بهبود ارائه خدمات اینترنتی به مردم ضروری است.

وی ضمن تقدیر از اقدامات شهرداران در بحث ضدعفونی کردن معابر و وسایل حمل و نقل عمومی و همچنین تهیه ماسک و کمک به بیمارستان‌ها، افزود: شهرداران در بحث تصفیه شیرابه و مدیریت پسماند نیز بیش از گذشته تلاش کنند.

رازجویان با اشاره به اهمیت رفع نقاط حادثه‌خیز در شهرها، افزود: شهرداران نسبت به آشکارسازی و رفع نقاط حادثه‌خیز اقدام کنند تا شاهد کاهش خسارات جانی باشیم.

معاون استاندار مازندران همچنین از شهرداران خواست روشنایی معابر و زیباسازی ورودی شهر را در اولویت قرار دهند.

کد خبر 4991130
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.