پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نفوذ سامانه بارشی و خنک از فردا در آسمان مازندران

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

احمد اسدی امروز درباره پیش‌بینی وضعیت جوی مازندران ور گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: امروز همان‌گونه که انتظار داشتیم از ناپایداری آسمان مازندران کاسته شد و هوایی صاف تا نیمه‌ابری همراه با افزایش نسبی دما خواهیم داشت که فرصتی برای شالیکاران است که نسبت به برداشت شالی‌های رسیده اقدام کنند.

وی افزود: از فردا با شکل‌گیری جریانات شمالی انتظار داریم به‌تدریج شاهد ابرناکی آسمان، رگبارهای پراکنده، وزش باد و روند کاهشی دما در استان باشیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: با استقرار و تقویت این سامانه بارشی تا روز سه‌شنبه انتظار داریم بارندگی‌ها به‌تدریج گسترش پیدا کند و گاهش شاهد بارندگی، وزش باد و احتمال رعدوبرق خواهیم بود.

اسدی اضافه کرد: باتوجه بارش‌های رگباری احتمال آب‌گرفتگی معابر استان وجود دارد.

وی یادآور شد: ارتفاعات استان طی این مدت با کاهش دید همراه است که لازم است رانندگان با احتیاط به‌ویژه در محورهای کوهستانی تردد کنند.

معاون هواشناسی مازندران با بیان اینکه از روز چهارشنبه از ناپایداری و ابرناکی آسمان مازندران کاسته می‌شود، تصریح کرد: روند کاهشی دما را از فردا خواهیم داشت به‌طوری‌که اواسط هفته هوایی خنک را شاهد خواهیم بود.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران از فردا تا اواسط هفته مواج می‌شود.

 /۸۶۰۳۴/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.