پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نفوذ سامانه بارشی ازامشب در آسمان مازندران

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

احمد اسدی امروز درباره پیش‌بینی وضعیت جوی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: امشب با شکل‌گیری جریانات شمالی شرایط برای افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید، رگبارهای پراکنده فراهم می‌شود.

وی افزود: روزهای پنج‌شنبه و جمعه با تداوم استقرار جریانات شمالی و عبور امواج تراز میانی انتظار داریم علاوه بر روند کاهشی دما به‌تناوب شاهد رگبار و رعدوبرق در آسمان مازندران هستیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به وقوع سیلاب در دره‌ها و مسیل‌های کوهستانی ، افزایش حجم آب رودخانه‌ها و آب‌گرفتگی، بیان کرد: طی این مدت مردم و مسافران از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و صعود به ارتفاعات و فعالیت‌های کوهنوردی پرهیز کنند.

اسدی تصریح کرد: روزهای شنبه و یک‌شنبه از ناپایداری آسمان مازندران کاسته می‌شود و علاوه بر افزایش نسبی دما اتفاق می‌افتد در ساعات بعدازظهر رگبار و رعدوبرق پراکنده دور از انتظار نخواهد بود.

وی ادامه داد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روزهای دوشنبه و سه‌شنبه نیز شرایط برای بارندگی مجددا مهیا می‌شود که جزئیات بیشتر در روزهای آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران  نیز از امشب مواج می‌شود و برای فعالیت‌های دریایی و شنا مناسب نیست.

 /86034/ع


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.