پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نظرات و دغدغه مردم در مورد عدم وجود دانشگاه جامع ساری

بعد از انتشار اخبار پیرامون عدم وجود دانشگاه جامع در ساری، پیام های متعددی از طرف مردم ارسال شد که خواندنی و قابل توجه مسولین شهرستان ساری است.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: بعد از انتشار اخبار پیرامون عدم وجود دانشگاه جامع در ساری، پیام های متعددی از طرف مردم ارسال شد که خواندنی و قابل توجه مسولین شهرستان ساری است.ساری تنها مرکز استان است که فاقد دانشگاه جامع می باشد.

دکتر عباس اسلامی از لندن

کاش مسئولین دغدغه خردمندان را درک می کردند. ملک از خردمندان جمال گیرد و دین از پرهیزگاران کمال یابد. پادشاهان به صحبت خردمندان از آن محتاجترند که خردمندان به قربت پادشاهان(گلستان سعدی)

عاطفه آهنگری

چرا همه مراکز استان ها و شهرستان ها باید از این امکانات برخوردار باشید ساری و ساروی ها محروم؟؟؟

امیدوارم این قدم بزرگ شهرمون ساری به زودی به نتیجه برسد و هر ساله تعداد زیادی دانشجو برای رفتن به دانشگاه به شهرهای دیگه نروند و استرس و هزینه های بالای رفت و آمد از ساری به دانشگاه از خودشان و خانواده های آنان کم شود.

ناشناس

در تمام مراکز استان دانشگاه دولتی با رشته های مختلف وجود دارد. متاسفانه فقط شهر ساری از این نظر خیلی مظلوم واقع شده است. از مسولین استان و شهرستان ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم فکری به حال جوانان شهر بکنند. ما از اینکه بچه های ما برای تحصیل مجبورند به استان های دیگر بروند خیلی نگران هستیم. اگر دانشگاه جامع دولتی در ساری بود بچه های ما در کنار ما بودند و هزینه کمتری برای ما داشت. از استاندار،فرماندار، نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مجلس خواهش می کنم برای تاسیس دانشگاه جامع در مرکز استان تلاش کنند . برای ما اقشار ضعیف جامعه خیلی سخت است بچه های ما به استان و شهرهای دیگر بروند.

رز

کاش زودتر این دانشگاه راه اندازی بشه برای کارشناسی که نتونستم تو شهر خودم باشم حداقل برای ارشد با افتخار برم دانشگاه جامع شهرم.

نرگس

به عنوان‌ مادری که دوتا دانشجوی راه دور و خوابگاهی داره مسئله رفت و آمد و اینکه خوابگاه گیر بچه ها بیاد یا نه واقعا اذیت کننده و دردسر سازه اگه تو شهر ما که مرکز استان هم هست یه دانشگاه جامعی وجود داشت منم با خيال راحت تر بچه ها رو می‌فرستادم دانشگاه.

ناشناس

احداث دانشگاه جامع مازندران در ساری حق مسلم ساروی هاست تنها مرکز استان ایران بدون دانشگاه جامع از مسئولین مربوطه خواستاریم نسبت به این موضوع مهم و حیاتی پیگیر باشند

رویا

امیدوارم مسئولین زودتر رسیدگی کنن این موضوع رو تا در های شهر به روی دانشجویان از شهر ها و استان های مختلف باز بشه و همچنین دانشجویان ساروی هم راحت تر بتونن از مزایای وجود دانشگاه دولتی جامع تو این شهر بهره ببرند.

ناشناس

ما دانشجویان ساروی هر روز صبح ساعت ۵ باید بیدار بشویم و با هزینه زیاد بابلسر بریم. خوابگاه هم به ما تعلق نمی گیرد. بعضی ساعت بیکاری هم باید دانشگاه معطل باشیم. بیشتر وقت ما در رفت و آمد می گذرد و خستگی زیادی دارد. در حق ما دانشجویان ساروی ظلم شده است که به عنوان مرکز استان دانشگاه نداریم.

ناشناس

در همه مراکز استان و شهرستان ها دانشگاه جامع وجود دارد متاسانه در مرکز استان مازندران ما دارای دانشگاه دولتی نیستیم. هر روز بچه های ما با صرف هزینه با شهرهای اطراف و دیگر استان ها باید بروند. چرا در حق بچه های ما ظلم می شود.

روح الله شجاعی

آقای خلیلی سطح انتظارات رو با امکانات موجود بسنجید. در سه سال و اندی از فعالیت نمایندگان شما اظهار نظری در خصوص آموزش عالی شنیدی؟و…

عابد فضلی

دغدغه قابل تامل استاد خلیلی که واقعا بجا و منطقی است.

سید صابر موسوی

دانشگاه جامع حقی که از دانشجویان ساروی خورده شده

مهدی انگامه

یه دانشگاه جامع حداقل حق جوانان مرکز استانه

علی نظری

دانشگاه جامع برای مرکز استان کمترین تقاضای حوزه دانشگاهی ساری است.

دکتر رضا امینی

یادآور تجربه تلخ من برای ادامه تحصیل، از سال 95 الی 1400 در صف انتظار رفتن به دانشگاه مازندران در بابلسر

قادری

شاید متولیان به جای فراهم کردن زمینه مناسب برای تحصیل دانشجویان عزیز به ایجاد اشتغال( رانندگان محترم تاکسی، و تاکسی اینترنتی و..) توجه دارند.

مهری رجبی

من خودم دانشجوی دانشگاه مازندران بودم، چون ساروی بودم خوابگاه به من تعلق نمی گرفت. باید هر روز صبح از میدان امام کوچه اداره برق منتظر سرویس دانشگاه می ماندم. یاد سختی های خودم افتادم.

محمدی

من دانشجوی دانشگاه مازندران بودم، بیشتر وقت و انرژی من در رفت و آمد تلف می شد. هزینه رفت و آمد هم به خانواده ما تحمیل می شد.

دکتر سید قاسم موسوی

ساری تنها مرکز استان یه دانشگاه درست حسابی که مجموعه رشته های علوم پایه و علوم انسانی رو داشته باشه نداره و در عرض تا دلتون بخواد دانشگاه آزاد و غیر انتفاعی داره! چه رانتی پشت اینه که علیرغم وجود مصوبه دولت قدمی برای این کار برداشته نمیشه

عباس رمضانی مزدی 

احداث دانشگاه جامع مازندران در ساری حق مسلم ساروی هاست تنها مرکز استان ایران بدون دانشگاه جامع از مسئولین مربوطه خواستاریم نسبت به این م‌وضوع مهم و حیاتی پیگیر باشند.

حیدر آهنگری کیاسری

 وجود دانشگاه جامع برای مرکز مازندران ضرورتی غیر قابل انکار است. از فرماندار ولایی و فرهیخته ساری تقاضای پیگیری دارم.

عباس امیری کیاسری 

 اینجانب عباس امیری کیاسری ،خواستار تاسیس دانشگاه جامع در شهرستان ساری هستم…

#دانشگاه_جامع_ساری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.