پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نصب ۳ سایت جدید در بخش چهاردانگه و تقویت پوشش تلفن همراه

0

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، از نصب ۳ سایت جدید در بخش چهاردانگه و تقویت پوشش تلفن همراه در این بخش خبر داد.

با وجود تعداد زیاد روستا در بخش چهاردانگه و همچنین وسعت زیاد این بخش متاسفانه وضعیت مخابرات و دیتا در این بخش اصلا مناسب نیست. بسیاری از روستاها به ویژه در منطقه بالادست از حداقل کیفیت آنتن دهی در سه اپراتور اصلی کشور برخوردار هستند و در بسیاری از روستاهای مناطق بالادست فقط از اپراتور همراه اول و آن هم با کمترین کیفیت دریافت دیتا و در برخی مناطق بدون دسترسی به دیتا برخوردار هستند.

همچنین به دلیل اینکه دکل های مخابراتی در مناطق بالادست چهاردانگه وابسته به برق هستند به ویژه در فصل زمستان و با بارش برف های سنگین برق منطقه و به تبع آن آنتن دهی تلفن همراه به طور کل قطع شده و مشکلات عدیده ای را برای اهالی این مناطق به وجود می آورد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران در گفتگو اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، از اصلاح و تقویت پوشش تلفن همراه در بخش چهاردانگه خبر داد.

یدالله طهماسبی با تائید وجود کمبودها و نارساییها در حوزه مخابرات و ارتباطات در بخش چهاردانگه عنوان کرد: از نارساییها و کمبودها در حوزه پوشش تلفن همراه و اینترنت در این بخش مطلع هستم و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران برنامه هایی برای حل این مشکل دارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران در ادامه گفت:  در بخش چهاردانگه تا پایان سال 98 تعداد ۳ سایت جدید نصب خواهد شد و در حال رایزنی و هماهنگی برای تهیه و نصب ۴ سایت دیگر هم  هستیم.

وی اعلام کرد: با نصب این سایت ها و تقویت سیستم های گذشته ارتباطات روستایی در حوزه مخابرات و دیتا مرتفع خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.