پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نصب تندیس شهید مطهری در میدان معلم کیاسر

5

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری، عصر امروز 15  اردیبهشت 1394 تندیس استاد شهید مرتضی مطهری در میدان معلم کیاسر نصب شد.

 

شهرداری کیاسر و شورای اسلامی این شهر جهت ارج نهادن به مقام والای  معلم و خدمات ارزنده آنها به فرهنگ جامعه ، تصمیم گرفتند در هفته معلم ، جهت بزرگداشت مقام استاد شهید مرتضی مطهری و همه معلمان زحمت کش شهر کیاسر و بخش چهاردانگه تندیس این شهید بزرگوار را در میدان معلم کیاسر نصب نمایند.

 

مراسم پرده برداری از تندیس  استاد شهید مرتضی مطهری ساعت دوازده  فردا 16 اردیبهشت با حضور مقامات استانی و شهرستان و بخش و حضور فرهنگیان چهاردانگه انجام می شود.

 

در سال اخیر شهرداری کیاسر با نصب تندیس کشاورز در سه راهی درپشت ، لامپا در میدان ولی عصر(عج) و تندیس استاد مرتضی مطهری در میدان معلم جلوه  زیبایی به شهر کیاسر داده است.

 

بخش چهاردانگه و شهر کیاسر ظرفیت بالایی برای جذب گردشگران را دارد ولی متاسفانه زیر ساخت های لازم این کار هنوز در منطقه وجود ندارد.

5 نظرات
  1. اصغری می گوید

    کاش این تندیس در ورودی کمربندی کیاسر (دار پشت) نصب می‌شد. آن شهرها و مکان‌هایی که ادعای فرهنگی بودن و باسواد بودن دارند ، اگر نسبت بگیریم و جمعیت را در نظر داشته باشیم ، خیلی راه دارند تا در فرهنگی و باسواد بودن به کیاسر و چهاردانگه برسند. اگر این تندیس در دارپشن نصب می‌شد همه گذرکنندگان متوجه می‌شدند که این شهر نماد فرهنگ و علم است. البته نماد کارگر و کشاورز هم تقدس و جایگاه خاص خود را دارد ولی از دامان همین کشاورزان و کارگران بیشترین عالم و فرهنگی تحویل جامعه داده شده. بیشتر از هر مکان یا شهر دیگری که ادعایش را داشته باشد.

  2. سیدعبدالله حسینی کیاسری می گوید

    هر سخن جائی و هر نکته مکانی دارد…..

    نصب تندیس معلم در میدانی بنام نامی معلم…..
    صمیمانه از ارتباط معنائی و هدفمندی موضوعی این اقدام شهرداری محترم سپاسگزارم.
    امیدوارم حرکت مکمل آن نیز برداشت ماکت دوچرخه از این میدان باشد.

  3. اتابک می گوید

    بادرود . دراکثر نقاط کشور ازتندیس مفاخر شهر وروستای خودشون استفاده میکنند تا مفاخر شهرشون به همگان معرفی کنند . بنده بارها گفتم کیاسر در طول تاریخ بزرگان زیادی رابه خودش دیده . ای کاش شوراکیاسر به شهرداری این پیشنهاد را میداد که تندیس معلم دانا وبزرگ کیاسر مرحوم حسین امینی در ورودی دارپشت نصب میشد . پیشنهاد میدهم از تندیس های مفاخر وبزرگان چهاردانگه استفاده شود چون منطقه چهاردانگه وشهر کیاسر دارای فرهنگ بسیار غنی میباشد .

  4. ز کیاسری می گوید

    با سلام کاملا با نظر اتابک موافقم. بعد اونی که تو عکس دیدم سردیس بود نه تندیس .
    ما بزرگانی چون استاد محمدنژاد علی الخصوص شهدا یا معلم دلسوز اقای امینی و چندین ورزشکار و نخبه داریم که نامشان باید اذین بخش شهر عزیزمان باشد .
    —————
    چهاردانگه نیوز، عکس قبلی تزیینی بود، عکس های تندیس امروز رو سایت قرار می گیرد.

  5. ز کیاسری می گوید

    با سلام از چهاردانگه نیوز ممنونم .ما از شهر عزیزمان دوریم. ممنون که درست اطلاع رسانی می کنید. سپاس فراوان از مدیریت سایت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.