پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نشست خبری جشن بزرگ کیاسر در دفتر پایگاه خبری چهاردانگه‌نیوز برگزار شد

0

نشست خبری جشن بزرگ کیاسر در دفتر پایگاه خبری چهاردانگه‌نیوز برگزار شد.

یه گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز صبح شنبه ۲۱ خرداد نشستی با حضور اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی برگزار و حاضرین در نشست از آمادگی خود برای برپایی هر چه با شکوه‌‌تر مراسم خبر دادند.

توجه به ظرفیت‌های مغفول مانده در حوزه گردشگری و لزوم تولید محتوای مناسب مورد تاکید حاضرین قرار گرفت.

حمید آهنگری به عنوان دبیر اجرایی همایش ضمن قدردانی از تلاش شهرداری و شورای اسلامی کیاسر از نجابت و فرهنگ بالای مردم کیاسر سخن گفت.
وی در بخشی از صحبت‌هایش بر لزوم بازگشت به دوره‌ی قبل از کرونا تاکید کرد و افزود؛ بعد از پشت‌سر گذاشتن این دو سال سخت لازم بود نشاط اجتماعی به میان مردم برگردد، شوقی که در مردم کیاسر ایجاد شده انگیزه برگزارکنندگان جشن را دو چندان کرد.

دبیر همایش بزرگ کیاسر افزود: با در نظر گرفتن اعتقادات، باورها و سنن دیار کهن کیاسر تلاش کردیم تا همدلی خوبی بین اقشار مختلف ایجاد کنیم. برای مثال در مراسم جشن پنجشنبه در کنار شادی به شعائر دینی و آداب مذهبی هم خواهیم پرداخت.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص آمادگی برای پذیرایی از میهمانان گفت: تلاش شده از کمک اهالی برای خدمات اسکان و پذیرایی بهره بگیریم. خدمات اولیه نظیر آب اشامیدنی، سرویس بهداشتی و… در دسترس است.

آهنگری در خصوص نگرانی یکی از خبرنگاران از تجربه کم برگزارکنندگان مراسم و این‌که اولین همایش در خاطر میهمانان خواهد ماند گفت: صفا و صمیمیت اهالی در کنار آب‌و‌هوای بهاری همین‌طور صبوری میهمانان عزیز می‌تواند روز بیادمادنی را رقم بزند.

وی به تمرین مراسم عاروس‌یار اشاره کرد و گفت: در این تجمع شاهد شور و شوق مردم محلی و مسافرین و رهگذران بودیم طوری که ساعت‌ها ایستادن در گرما به چشم کسی نیامد. همه از برگزاری این مراسم مفرح اظهار رضایت داشتند و این موضوع بسیار امیدوارکننده است.

یکی از خبرنگاران پیشنهاد داد غرفه‌هایی به سایر روستاهای همجوار اختصاص یابد تا ضمن نمایش آداب و رسوم سایر نقاط شاهد انسجام بیشتر مردم منطقه باشیم.
همچنین مقرر شد خدمات شایسته‌ای به اصحاب رسانه ارایه تا نسبت به پوشش کامل مراسم اقدام کنند.

فضای نشست خبری جشن روز کیاسر به فضای صمیمی و دوستانه‌ای بدل شد که نوید روزهای بهتر را می‌دهد. به امید روزی که چهاردانگه زیبا در بخش گردشگری به قطب مهم شهرستان ساری بدل گردد.

گفتنی است پنجشنبه ۲۶ خرداد غرفه‌های صنایع دستی از ده صبح به گردشگران خدمات ارایه می‌کنند. سایر برنامه‌ها از عاروس‌یار تا مسابقه‌های محلی و جنگ شادی از عصر همان روز در بلوار ورودی کیاسر برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.