پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نساجی اعتبار ورزش مازندران| لزوم ورود نمایندگان مجلس در بریز و بپاش نقل و انتقالات!

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی؛ نساجی مازندران بعد از دو فصل موفقیت‌آمیز در سطح اول فوتبال ایران، خوش درخشید و در لیگ نوزدهم اگر فکری جویباری و کادرش زودتر به این تیم اضافه می‌شدند چه بسا شاید سهمیه آسیا را هم می‌توانست کسب کند.

نساجی با محمود فکری فرزند مازندران، غول‌کشی کرد و تمامی تیم‌های بزرگ ایران را متوقف کرد و حیف که زود برای ما مازنی‌ها لیگ نوزدهم دیر شده بود.

 چشم امید مردم شهر خسته و تمامی مازندران به این تیم ریشه‌دار لیگ برتری بود که در فصل نقل و انتقالات بازیکنانش به تیم‌های متمول لیگ برتری کوچ کردند! چطور در این شرایط اسفناک اقتصادی بریز و به‌پاش برای سرخابی‌های تهرانی و تیم‌های صنعتی دیگر استان‌ها از گهر تا سپاهان تا فولاد و تیم‌های نفتی مجاز است و تنها تیم معتبر ورزشی مازندران باید از نداری دق کند و بمیرد! 

آقایان مسؤول حمایت از تیم فوتبال نساجی از نان شب هم برای مازندرانی‌ها واجب‌تر است و در کمتر از یک ماه به شروع مسابقات برای این تیم کاری کنید تا سرنوشت تلخ شموشک نوشهر برای نساجی رقم نخورد.

از دوازده نماینده مجلس مازندران که احتمالا یادشان رفته مازندران در لیگ برتر ایران تیم فوتبالی دارد و این روزها از نداری تمام بازیکنانش به تیم‌های دیگر کوچ می‌کنند و وزارت صمت هم در مقابل ریخت و پاش‌های  تیم‌های صنعتی سکوت کرده و استقلال و پرسپولیس هم برای جذب ستاره‌ها در تیم‌شان بی‌حساب و کتاب هزینه می‌کنند و سازمان بازرسی هم فعلا کاری به آنها ندارد، زنوزی با تراکتورش به دنبال کهکشانی‌هاست و نساجی انگاری فرزند ناخوانده مازندران است.

 از مجمع نمایندگان شریف مازندران انتظار می‌رود به داد نساجی مازندران برسند تا در صحن علنی مجلس جلوی این ریخت و پاش‌های بی‌حساب و کتاب دیگر تیم‌ها گرفته شود و.. یا اینکه برای نساجی جهت فرار از برزخ بی‌پولی کاری کنند!

وکلای ما ملت مازندران؛ اگر در پایان لیگ بیستم اتفاق ناگواری برای تنها تیم فوتبال مازندران در لیگ برتر رخ دهد، مردم شما را نخواهند بخشید و حسرت و ناکامی نساجی مازندران برای شما دوستان هم خواهد ماند.

 /۸۶۰۵۹/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.