پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نرخ گذاری حمل کالا در مازندران تغییر کرد

0

عباسعلی نجفی در گفتگو با خبرنگار مهر از ابتدای طرح توزیع لاستیک تاکنون تعداد ۸۸ هزار و ۴۰۸ حلقه لاستیک بین رانندگان حمل و نقل عمومی بین شهری این استان با نرخ دولتی توزیع شد.

وی ضمن اشاره به برگزاری جلسات مستمر در جهت برون‌رفت از مشکلات رانندگان اظهار داشت: رانندگان متقاضی لاستیک از طریق کانون انجمن‌های صنفی کارگری مسافری و باری استان و بر اساس پیمایش و کارکرد وسیله نقلیه خود به دفاتر عاملین فروش لاستیک معرفی می‌شوند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران عنوان کرد: باید به رانندگان در هرجای استان این اطمینان خاطر را بدهیم که در حوزه تأمین لاستیک با قیمت مصوب و دولتی دغدغه‌ای نداشته باشند.

نجفی تصریح کرد: سهمیه لاستیک تخصیصی در هر استان بر اساس نیازسنجی انجام شده و تعداد ناوگان استان تعیین و از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت به این اداره کل اعلام و با هماهنگی انجمن‌های صنفی رانندگان در بین متقاضیان توزیع می‌شوند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در ادامه اظهار داشت: در نشست تخصصی مسئولان سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، رئیس کانون رانندگان و دبیر انجمن صنفی کامیونداران کشور و نمایندگان فنی آنان نیز، نرخ شاخص بر مبنای هر تن _ کیلومتر و ضرایب تطبیق مسافت مشخص و به استان‌ها اعلام گردید.

وی از اجرای طرح نرخ گذاری حمل کالا بر اساس تن-کیلومتر خبر داد و گفت: طرح مذکور با رعایت تمامی دستور العمل ها در استان در حال انجام است.

کد خبر 5023763
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.