پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نتایج سفر وزیر کشور به مازندران را منتشر کنید

مردم خونگرم بخش چهاردانگه ساری که امیدوار بودن با حضور وزیر کشور و شنیدن درد دلهای آنان ، شاید گره ای از مشکلات آنان باز شود در کمال ناباوری مدیران استانی با مراقبت های ویژه مانع از ارتباط مستقیم وزیر با مردم شدند.

1

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه ساري، به نقل از شمال نیوز، در حالی سفر پرشتاب و با عجله وزیر کشور به استان مازندران پایان یافت که لزوم ارائه گزارش از ماحصل این سفر خارج از تعارفات سیاسی، شعاری  و اداری بیش از هر چیز دیگر حس می شود .

 

به نظر می رسد حضور رحمانی فضلی در جلسه شورای اداری استان با جملاتی تکراری و شعاری و گاهی هم یادآوری مشکلات استان در جمع مدیرانی که خود به خوبی مشکلات را لمس می کنند و شاید در مواردی هم کم کاری و ضعف مدیریتی آنان موجب بروز این معضلات شده است نتوانست ره آورد جدید را برای مازندران داشته باشد .

حضور در برنامه تلویزیونی شبکه تبرستان علنی ترین برنامه وزیر کشور بود که نمی توان به سادگی از کنار آن عبور کرد!

در این برنامه صدها هزار مازنی شاهد تعریف و تمجیدهای اقای وزیر از مدیران ارشد استان بودند و رحمانی فضلی تا می توانست اوضاع استان به ظاهر سرسبز اما در واقع محروم مازندران را در مقابل دیدگان صدها هزار مازندرانی گل و بلبل جلوه داد و باعث تعجب و رنجش هم استانی های مازنی شد !

 

مردم مازندران انتظار داشتند که وزیر کشور با آمار و ارقام بگوید برای مازندران چه کرده اند و چه خواهند کرد.

 

139307191859  

به جملاتی گزیده از این گفتگوی باصطلاح ویژه توجه کنید و قضاوت نمایید:

 

* استاندار مازندران با تلاش خود سهم بودجه را به نرم های استاندارد شده سازمان مدیریت رساند و تخصیص بودجه را صددرصد گرفت و این گام بسیار بلند برای توسعه استان است.
 

* از اقدامات توسعه ای استاندار مازندران تقدیرمی کنم.
 

*به كمك استاندار كه فردی پیگیر و اجرایی است و كمك همه دستگاه ها می توان برای توسعه مازندران گام های بلندی برداشت.
 

* در حوزه مبارزه با تغییر كاربری اراضی هم در استان برنامه های خوبی اجراء شده و بر اساس گزارش 90 درصد جلوی تغییر كاربری در مازندران گرفته شده است.
 

*صدا و سیما باید چشم و گوش استاندار باشد!
 

*مازندران از نظر توانمندی های اقتصادی جزو 6 استان اول كشور است.
 

*اقدام استاندار مازندران در برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری در مازندران گام بلندی برای ایجاد فرصت های سرمایه گذاری است.
 

*نیازی نیست به دنبال صنایع بزرگ باشیم مازندران باید به دنبال صنایع پاك و الگوی زیست محیطی باشد.

 

از سوی دیگر سفر وزیر کشور به مازندران برنامه های دیگری را هم دنبال کرد که پرداختن به آن جای تامل دارد.

 

مردم خونگرم بخش چهاردانگه ساری که امیدوار بودن با حضور وزیر کشور و شنیدن درد دلهای آنان ، شاید گره ای از مشکلات آنان باز شود در کمال ناباوری مدیران استانی با مراقبت های ویژه مانع از ارتباط مستقیم وزیر با مردم شدند.

 

از نکات جالب و قابل تامل سفر به چهاردانگه استقرار چشمگیر خودروهای اورژانس و آتش نشانی در جاده کیاسر بود که البته با تحسین وزیر همراه بود اما غافل از اینکه این جاده مرگ در کمتر روزی شاهد حضور این مراکز امداد رسان می باشد و از استقرار دائم اورژانس در این منطقه خبری نیست!

 

تعجیل وزیر کشور و شاید همراهان استانی وی ، موجب شد تا بلافاصله پس از یادواره شهدا و بدون اینکه حرف های مردم و نخبگان منطقه به وزیر کشور برسد منطقه را ترک کرد.

 

وزیر کشور به همراه استاندار از منطقه پاکسازی شده شهرک مهرگان (محله عباس آباد) نکا به صورت سواره بازدید کرد!

 

منطقه عباس آباد در گذشته منطقه ای آلوده به شمار می رفت و این روزها خوشبختانه با حضور سردار جعفری نسب فرمانده انتظامی مازندران شهرکی پاک می باشد .

 

رحمانی فضلی و همراهانش در بازدید سواره از این شهرک حتی برای مدیران منصوب خود در شهرستان نکا هم حرمت داری نکردند و بدون توجه به حضور مسئولان شهرستان، عبورکرده و مردم شریف و بزرگوار نکا که آماده استقبال از وی و همراهانش بودند را با این حرکت ناشایست شدیدا گله مند شدند.

 

 1 (14)

 

يک سایت شهری نکا در این خصوص نوشت:

« مردم غیرتمند نکا، بعد از این حرکت زشت آقای وزیر اذعان داشتند: ما که با اشتیاق و علاقه به استقبال از وزیر کشورمان آمده بودیم، این آقا، این همه مردم را لایق توقف یک لحظه ای خود ندانست و با کم لطفی و بی مهری از نکا رفت.

 

جا دارد اشاره کنیم که عده ای از مردم با دیدن اتومبیلی که آقای وزیر در آن سوار بود از سر خوش قلبی و رأفت مهمان نوازی، شتابان به سمت وزیر می رفتند اما دریغ از حرمت داری جناب وزیر! »

 

به هر روی سفر وزیر کشور به مازندران پایان یافت و مردم مازندران انتظار دارند تا گزارشی از آنچه از این سفر نصیب مازندران شده منتشر شود. .بسم الله

 

1 نظر
  1. ناطق می گوید

    به نام خدا
    آقای وزیر در سفر به یادواره شهداء اینقدر عجله داشتند که فکر می کنم دستشویی خود را نیز در ساری و در محیطی امن و به دور از مردم کیاسر و چهاردانگه به انجام رساندند.
    وزیر امنیت که از مردم عباس آباد و نکا اینقدر وحشت دارد، تا حدود زیادی نشان از اطلاعات غلطی است که مدیران ارشد برای حفظ بی آبرویی و کم کاری خودشان به انجام رسانده اند.
    اگر ایشان در سمنان و یا اصفهان و یزد حضور می یافتند، آیا اجازه این بی حرمتی داده می شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.