پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نامه خدا حافظی هادی سعیدی رییس سابق کمیته امداد امام خمینی(ره) چهاردانگه از مردم شریف بخش

2

اختصاصی پایگاه خبری چهاردانگه: هادی سعیدی کیاسر رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) چهاردانگه بعد از سی سال خدمت صادقانه مفتخر به بازنشستگی شد و امروز یکشنبه 3 شهریور 1398مراسم تکریم ایشان برگزار گردید.

وی طی نامه از مردم بخش خدا حافظی کرد. متن نامه به شرح ذیل می باشد:

العبد یدبر والله یقدر

با سلام و احترام و شکر و سپاس به درگاه ایزد منان که توفیق 30 سال خدمت بر اساس وسع و توانایی، اکنون در آستانه بازنشستگی بزودی این امانت مقدس از دوش بنده حقیر برداشته خواهد شد.

اگر نبود توجه ویژه مسئولین و مدیران محترم استانی، شهرستان و منطقه ای، تعامل مردم و مددد جویان فهیم و شریف چهاردانگه، همت و همکاری معتمدین محل، شوراهای اسلامی، دهیاران، زحمات همکاران و در نهایت لطف و عنایت خداوندی به تنهایی توانایی انجام وظایف محوله را نداشتم. به همین دلیل بر خود واجب می دانم با تشکر و قدر دانی از نامبردگان و همچنین کسانی که در طول این مدت همراهی نموده اندو اگر دیده نشده اند یقینا ذخیره آخرت آنها خواهد شد.باشد روزی که پرده ها کنار می رود در زمره راستگویان و درست کرداران باشیم.

به شان و بزرگواری تان هرگونه قصور و کوتاهی اجتانب ناپذیر هنگام انجام وظیفه را خواهید بخشید تا مورد عفو و بخشش و رحمت واسعه الهی قرار گیرم.

هادی سعیدی کیاسری

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کیاسر

2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    ان شاالله همیشه سلامت باشید

  2. حامد خليلي ازني می گوید

    جناب سعیدی عزیز، سپاسگزار زحمات صادقانه جنابعالی هستم.انشا الله سالم تندرست باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.