پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ناظرین استانی از مدارس چهاردانگه بازدید کردند

ناظرین اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران با حضور در مدارس چهاردانگه ، روند ثبت نام دانش آموزان در این مدارس را مورد بررسی قرار دادند.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از  روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه؛ خسروی معاون اداره امور مالی اداره کل آموزش و پرورش مازندران و عبدی کارشناس آموزش دوره دوم ابتدایی با همراهی شریفی معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش چهاردانگه، محرومی کارشناس حراست و جعفری کارشناس ارزیابی عملکرد از مدارس منطقه چهاردانگه بازدید به عمل آوردند و وضعیت ثبت نام مدارس را مورد بررسی قرار دادند.

در ابتدا تیم بازدید کننده با حضور در دبستان فردوسی کیاسر از روند ثبت نام دانش آموزان مطلع و نکاتی را جهت تسهیل انجام این فرایند یادآور شدند. در بازدید های بعدی نیز از دبیرستان معلمان کیاسر، دبستان دولتی روستای عالیکلا و دبستان شهید خانگاه کیاسر بازدید به عمل آمد و ضمن بررسی فرآیند ثبت نام، تمامی ملاک های مدارس جهت شروع سال تحصیلی مورد ارزیابی قرار گرفت.

خسروی معاون اداره امور مالی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران در جلسه ای که پس از بازدیدها برگزار شد ضمن تشکر از کادر مدیریتی و آموزشی منطقه چهاردانگه، تلاش آن ها را مثمر ثمر دانست و عنوان کرد: «با توجه به شرایط سخت کار کردن در چهاردانگه، مدیران با علاقه فراوان و حساسیت زیاد در پی انجام وظایف محوله بوده اند.»

شایان ذکر است یک گروه بازدید کننده دیگر در مدارس حوزه گرماب شامل دبستان و دبیرستان روستای چورت، دبستان روستای ورنام، هلیهمند، صلاح و دبیرستان امام حسین (ع) وناجم حضور پیدا کرده و موارد مختلف را بررسی نمودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.