پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ناترینگ! شوخی با گفتار مسئولان!/ طنز ۴

در این مجموعه جدید که به صورت تقریبا ماهانه در سایت چهاردانگه منتشر می شود، سخنان مسئولان که به نوعی با بخش چهاردانگه مرتبط باشد، زیر ذره بین برده می شود تا باز خودمان این جملات را بخوانیم و خودمان هم کیف کنیم، البته از نوع تلخش!

6

 

در این مجموعه جدید که به صورت تقریبا ماهانه در پایگاه خبری چهاردانگه منتشر می شود، سخنان مسئولان که به نوعی با بخش چهاردانگه مرتبط باشد، زیر ذره بین برده می شود تا باز خودمان این جملات را بخوانیم و خودمان هم کیف کنیم، البته از نوع تلخش!

 

ارابه خون‌آشام «جاده مرگ مازندران» کی متوقف می‌شود؟ (لینک)

اگرچه مازندران در رتبه‌های نخست جذب گردشگر قرار دارد و آمار مسئولان ارشد استان و مدیران مربوطه حتی تا حدود ۲۰ میلیون گردشگر را در طول سال نشان می‌دهد اما در عمل، چیزی جز ترافیک و تصادف و زباله و … عاید مردم این دیار نمی‌شود.

 

ناترینگ: گردشگر بیچاره از کجا بدونه اگر وارد جاده مرگ مازندران بشه وارد اهرام ثلاثه مصر شده که انواع تله های مرگ داخلش وجود داره از کجا بدونه سیاهیه جاده از ریختن شیرابه زباله بوده و عامل اصلی تصادفات در این جاده است

 

گفتم چه عرض کنم؟! یارو به مکانیک گفت؛ داداش، قربون دستت! یک نگاه به این ماشین بنداز! ببین چه عیبی داره که مدام به در و دیوار و جدول میخوره؟!

 

 ………………………………………………………

 

شمشیربند در سمت رئیس شورای شهر ساری ابقاء شد (لینک)

جلسه شورای شهر ساری با برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ساری در سال سوم دوره چهارم برگزار و در این نشست با برگزاری انتخابات علیجان شمشیربند در سمت رئیس شورای اسلامی شهر ساری ابقا شد.

 

ناترینگ: رییس جان! یه موقع خدایی نکرده از اینکه زباله های شهر ساری رو به منطقه و زادگاهت می برن ناراحت نشی! برای سلامتی شما خوب نیست!

 

گفتم چه عرض کنم: یارو به کلانتری رفت و گفت؛ جناب سروان وارد خانه شدم دیدم دزد دارد همه اسباب و اثاثیه را جمع می‌کند و با خود می‌برد، من از شدت ناراحتی هی چایی خوردم، هی چایی خوردم و… حالا می‌خوام بدونم این همه چایی برای سلامتی بنده خطر نداشته؟!

 

 ………………………………………………………

 

بازدید از چشمه سورت بخاطر نابودی اش تعطیل شد! (لینک)

سه شنبه دهم شهریور ماه ۱۳۹۴ طی جلسه ای که در محل فرمانداری شهرستان ساری و با حضور فرماندار و مدیر کل میراث فرهنگی استان و رییس اداره میراث فرهنگی ساری برگزار شد، بازدید و اجرای تور به مقصد چشمه های رنگین باداب سورت شهرستان ساری، شهر کیاسر که دومین اثر ملی و طبیعی کشور محسوب می شود تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

 

ناترینگ: آفرین چه تصمیمی گرفتید! حالا یه توریست از خارج کشور بیاد، چی جوابش رو بدیم؟ بگیم تعطیله برو؟
گفتم چه عرض کنم: یارو توی اتوبوس دستهایش را مثل دسته‌های کوزه به کمرش زده بود. یکی از مسافران گفت: آقا! این چه طرز ایستادنه؟ دستهایت را بنداز! یارو نگاهی به دستهایش کرد و گفت؛ پس هندونه‌ها کو؟!

 

 ………………………………………………………

 

شهرت جاده ساری – کیاسر طولانی ترین جاده ی جنگلی کشور یا جاده مرگ؟ (لینک)

در برنامه ی خندوانه که شب ۸ شهریور ۱۳۹۴ از شبکه ی نسیم پخش شد، سوال پرسیده شد که « طولانی ترین جاده ی جنگلی کشور در کدام استان قرار دارد؟ ۱٫ گیلان ۲٫ مازندران »،

ناترینگ: این مسابقه از آیتم های طنز خندوانه بود. واقعا خنده دار نیست که طولانی ترین جاده جنگلی کشور مسیر حمل و دپوی زباله است؟

 

گفتم: چه عرض کنم؟! یارو به همسرش گفت: امروز یک حلوای درست و حسابی بپز که بدجوری هوس حلوا کرده‌ام. همسرش گفت: نیم‌کیلو آرد برنج بخر با ۵ کیلو روغن! یارو با تعجب پرسید؛ ۵ کیلو روغن برای نیم کیلو آرد برنج؟! و همسرش گفت؛ من که می‌دونم حلوایی در کار نیست، پس بذار چرب‌تر باشه!

 

 ………………………………………………………

 

مشکل آب روستای تلمادره در حال حل شدن است (لینک)

جواد واحدی فرماندار ساری: چشمه سورت یکی از مناطق گردشگری بوده که ساماندهی چشمه آب آن با آب منطقه ای، حریم چشمه با کشاورزی و آب منطقه ای و پیرامون با منابع طبیعی است که این دستگاه‌ها باید با همکاری هم برای ساماندهی آن اقدام کنند.

 

ناترینگ: تصاویر روز افتتاح این مجتمع تلمادره محاله یادم بره! اون همه شور و حال مردم برای آب محاله یادم بره!

 

گفتم چه عرض کنم؟! یکی می‌گفت؛ بچه که بودم همه فامیل می‌گفتند «تو، به ما رفتی» ولی حالا هیچکدوم حاضر نیستند مسئولیت حرفی رو که زده بودند به عهده بگیرند!

 

 ………………………………………………………

 

سامانه ارتباط شهروندی شهرداری کیاسر راه اندازی شد (لینک)

جهت ارتباط سریع و ساده با شهرداری کیاسر، سامانه ارتباط شهروندی شهرداری کیاسر راه اندازی شد.

 

ناترینگ: شهردار محترم جهت ارتباط سریع و ساده، سلام ما را علیک نمی گه! کوچه ای که سیل آمده و آب بره توی خونه مردم، طرف نمیاد بره پای اینترنت ارتباط برقرار کنه!

 

گفتم چه عرض کنم؟! به یارو گفتند؛ پشتت خاکیه! گفت؛ مگه انتظار داشتی آسفالت باشه؟!

 

 ………………………………………………………

 

پروژه گازرسانی دامغان – کیاسر سال آینده بهره برداری می شود (لینک)

مدیرعامل شرکت گاز مازندران اعتبار پروژه گازرسانی دامغان – کیاسر را هزار میلیارد تومان بیان کرد و گفت: این طرح سال آینده بهره برداری می شود.

 

ناترینگ: جنگل ها و کوه های چهاردانگه برای لوله گذاری تخریب شد که هیچی! انفجارهای کوه ها باعث تخریب منازل و ترس وحشت اهالی روستاها شد که هیچ! من می ترسم تا سال آینده به بهره برداری نرسه و هیچی به هیچی!

 

گفتم چه عرض کنم؟! یارو قمپز در می‌کرد و می‌گفت؛ برای شکار شیر به جنگل رفتم ولی فشنگ درون لوله تفنگ گیر کرد و … خلاصه شیر اومد و بنده رو خورد. گفتند؛ ولی تو که هنوز زنده‌ای؟ و یارو با دست توی سرش کوبید و گفت؛ آخه این هم شد زندگی؟!

 

 ………………………………………………………

 

گزارش تصویری جشن بزرگ برداشت خیار و سیب کیاسر (لینک)

به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر کیاسر، جشن بزرگ برداشت خیار و سیب کیاسر در شب ولادت حضرت معصومه (ع) در میدان ولیعصر کیاسر برگزار گردید.

 

ناترینگ: این همه زحمت کشیدید! همت می کردید سیب و خیارش رو به میهمانان تعارف می کردید! مردم می گفتن همه چیز تو این جشن بود الی سیب و خیار!

 

گفتم چه عرض کنم: یارو شیرینی کشمشی خریده بود ولی دید حتی یک دونه کشمش هم توش نیست، به شیرینی‌فروش اعتراض کرد و شیرینی‌فروش گفت؛ مرد حسابی! مگه وقتی شیرینی ناپلئونی میخری توی هر کدوم از اونا، یک ناپلئون هست؟!

 ………………………………………………………

 

«چهاردانگه » عقب مانده؛ مسئولان و نمایندگان کجا هستند؟! (لینک)

چهاردانگه بدیهیات یک بخش کشوری را هم ندارد. نمایندگان مرکز استان کجا هستند و تابحال برای توسعه چهاردانگه چه کرده اند؟ چه کسانی پاسخگوی اهالی صبور و سخت کوش بخش چهاردانگه خواهند بود؟ آیا چنین رفتاری با سایر بخش های استان هم صورت می گیرد؟

 

ناترینگ: اتفاقا برعکس تیتر زدند! چهاردانگه خیلی هم جلو افتاده ولی مسئولان عقب افتادند و نمی توانند به چهاردانگه برسند!

 

گفتم چه عرض کنم؟! یارو می‌گفت؛ درسته که پیتزا، خودش گرده و موقع خوردن ظاهر مثلث داره ولی نباید گول این ظاهر متفاوت رو بخورید، چون همش توی یک جعبه است که مربعی شکله!

 ………………………………………………………

 

پیام تبریک دکتر سید رمضان شجاعی به مناسبت روز خبرنگار (لینک)

پیام تبریک دکتر سید رمضان شجاعی نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز خبرنگار

 

ناترینگ: دکتر جان یه پیامی من برای شما دارم بین خودمون بمونه! از هیچ خبرنگار چهاردانگه ای تقدیر نکردند باز هم شما یه پیام تبریک دادی

 

گفتم چه عرض کنم؟! از پشه پرسیدند چرا زمستان ها پیدایت نمی شود؟ گفت؛ نه این که تابستان ها خیلی ما را تحویل می گیرند؟!

 

 ………………………………………………………

 

تخلیه زباله‌ در کنار پارک ملی/ مسئولان هرچه سریعتر مشکل را حل کنند (لینک)

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه بخشی از زباله‌های استان مازندران در مجاورت پارک ملی کیاسر انباشته می‌شود، گفت: این مساله موجب آلودگی خاک و مخاطرات زیست محیطی مختلف می‌شود و امیدواریم که مسئولان استانی هرچه سریعتر این مشکل را حل کنند.

 

ناترینگ: رییس سازمان حفاظت محیط زیست محل دپوی زباله رو ندیده بعدش رفته خط و نشون کشیده!

 

گفتم چه عرض کنم؟! یارو از چراغ قرمز رد شده بود، افسر راهنمایی پرسید؛ مگر کوری که چراغ قرمز را نمی‌بینی؟ و یارو گفت؛ چراغ را دیدم ولی شما را ندیدم!

 

 ………………………………………………………

 

آقای بزرگ نیا مناطق گردشگری چهاردانگه را دریابید (لینک)

اصغر عالیشاه در خطاب به بزرگ نیا مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری: چه زمانی آقای بزرگ نیا ، از این همه دل مشغولی های خود بیدار می شود

 

ناترینگ: رییس جان از همان خبرگزاری که مصاحبه کردی دعوت هم می کردی خبر همایش شوراها و دهیاران چهاردانگه را اطلاع رسانی کنه! مگه توی چهاردانگه خبرگزاری داریم؟ رییس شورای بخش چهاردانگه زحمت کشیدند حرکتی برای مناطق گردشگری چهاردانگه برداشتند مگه میشه! مگه داریم!

 

گفتم چه عرض کنم؟! شخصی در یکی از شهرها در مقابل ناسزاگویی شخص دیگری سکوت کرده بود ولی هنگامی که به شهر خود بازگشت روی پشت‌بام رفت و رو به آن شهر کرده و داد زد: فلان و فلان هم خودت هستی! اهل خانه بهش گفتند: خب دیگه کافیه! بیا پائین الان خون راه می‌اندازی!

 ………………………………………………………

 

معضلات حوزه انتخاباتی ساری و میاندورود از نگاه نقیبی (لینک)

مذاکرات ۱+۵ در حال توافق است ولی ۴+۱۴ خیر! / در ۲ سال آینده ۵۴۰ هکتار به مساحت پارک شهر ساری اضافه می‌شود / در روزهای تعطیل مردم بیش از ۲ ساعت در ترافیک‌ جاده تاکام گیر می‌کنند / سابق روستاییان وقتی به شهر می‌آمدند با سبدی پر می‌آمدند و با سبدی پر برمی‌گشتند! ولی امروزه روستاییان با سبد خالی می‌آیند با سبد پر بازمی‌گردند!

 

ناترینگ: من عاشق دلسوزان و کسانی هستم که احساس تکلیف کردند تا در انتخابات شرکت کنند!

 

گفتم چه عرض کنم؟! دکتر به مریض گفت؛ دو تا خبر بد برات دارم. اول اینکه فقط ۲۴ ساعت زنده می‌مانی و دوم این که دیروز یادم رفت اینو بهت بگم!

 

 ………………………………………………………

 

پارک کیاسر؛ آرزوی کودکان دیروز، سرخوردگی کودکان امروز! (لینک)

وقتی کودک بودم، کیاسر روستایی کوچک بود که غیر از طبیعت بکر و خداداد، فاقد هرگونه امکانات و تسهیلات یک زندگی معمولی بود. در عالم کودکی آرزو می کردم که خدا کند روزی کیاسر هم شهر شود تا من بتوانم غرق در امکانات شهری اوقات خوشی داشته باشم.

 

ناترینگ: سرخوردگی کودکان امروز با بزرگترین پرچم جهان در شهرمون تبدیل میشه به آرزوی فردا

 

گفتم: ایول!… یارو می‌گفت؛ دیدم شاعر میگه «برخیز و مخور غم جهان گذران» اما وقتی بلند شدم، دیدم میگه؛ «بنشین و دمی به شادمانی گذران»!

 

 ………………………………………………………

 

بیشترین پایگاه اجتماعی من اقشار آسیب‌پذیر جامعه‌اند! (لینک)

من خودم یک کارگرم و کسی نمی‌تواند بگوید علی بابایی کارگر نیست! / به نفع کسی هرگز کنار نمی‌روم یا خودم هستم یا هیچ/ قطعا عملکرد نماینده های فعلی را خوب و مثبت نمیدانم که خودم وارد عمل شدم. بالاخره بیکار نیستم که با وجود عملکرد خوب دیگر نمایندگان، نامزد شوم.

 

ناترینگ: من نمی دونم موقع انتخابات که میشه همه به فکر قشر آسیب پذیر جامعه می افتند بعد از اینکه رای آوردند به فکر قشر غیر آسیب پذیر جامعه هستند!

 

گفتم چه عرض کنم؟! سرگروهبان در میدان تیر، تفنگ را از دست یک سرباز که تیرهایش به خطا می‌رفت گرفت و گفت؛ حالا خوب دقت کن! و تیری شلیک کرد که اصلا به تخته نشانه هم نخورد! بعد رو به سرباز کرد و گفت؛ متوجه شدی؟! تو اینطوری تیراندازی می‌کردی!!

 

 ………………………………………………………

 

کارخانه تولید شن و ماسه شهرداری کیاسر راه‌اندازی شد (لینک)

شهردار کیاسر از راه‌اندازی کارخانه تولید شن و ماشه شهرداری کیاسر پس از یک سال خبر داد.

 

ناترینگ: شهردار گرامی! سیل سوادکوه فراموش نشود! این قدر شن و ماسه برداشتند که سیل خانه ها را برد!

 

گفتم چه عرض کنم: یارو کنار استخر نشسته بود و می‌گفت؛ آفرین، آفرین، بنازم به این نَفَس! پرسیدند به چه کسی آفرین می‌گویی؟! گفت؛ رفیقم را می‌گویم، چند ساعته که رفته زیر آب هنوز بیرون نیامده! ایول! بنازم به این نَفَس!

 
نویسنده: سیدمحمدعلی قادری
 
 
6 نظرات
  1. reza می گوید

    بسیار عالی بود.خسته نباشین

  2. موسوی می گوید

    واقعا عالی بود
    مخصوصا جشتواره خیار و سیب کیاسر
    طنز و تیکه هاش عالی و به جا بود دست مریزاد

  3. حمید سالاری می گوید

    عالی بود امیدوارم ادامه داشته باشد

  4. ابراهیمی می گوید

    با سلام,بسیار عالی بود.ایکاش مسوولین هم این مطلب رو بخونن شاید تلنگری برایشان باشد,شاید…

  5. سیاوش می گوید

    در رابطه با بریز و بپاش های یادواره شهدا مطلب بنویسید. این همه تیر برق زدن تا برق رو به بیابون در اروست ببرن که یک بلند گو روشن کنند در حالی که با موتور برق هم میشد این کار رو کرد. این همه لوله کشی کردن تا آب به سرویس بهداشتی ببرند در حالی که با تانکر هم میشد این کار رو کرد واسه یه چند ساعت برنامه. الان من موندم این برق و آب رو وسط بیابون خورزو خان میخواد مصرف کنه؟؟؟؟ بعدش میگیم بیایید بالا محله اروست خونه ما خیابونش خاکیه رو آسفالت کنید میگن بودجه نداریم!!!
    واقعا که…

  6. علوی می گوید

    سلام
    کلی خندیدم جالب بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.