پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

موفقیت سیدولی شجاعی لنگری در جشنواره ملی عکس «بهار نارنج»

مراسم اختتامیۀ نخستین جشنواره ملی عکس شهر بهار نارنج”ساری” عصر روز شنبه 9 اسفندماه 1393 با حضور مسئولین شهری و استانی و جمعی از هنرمندان و عکاسان استان مازندران در محل سالن اجتماعات شهرداری ساری برگزار شد و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، به نقل از باشگاه عکاسان جوان، مراسم اختتامیۀ نخستین جشنواره ملی عکس شهر بهار نارنج”ساری” عصر روز شنبه 9  اسفندماه 1393 با حضور مسئولین شهری و استانی و جمعی از هنرمندان و عکاسان استان مازندران در محل سالن اجتماعات شهرداری ساری برگزار شد و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

 

اختتامیۀ این جشنواره که با حضور حسین احمدی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران، مسعود پیری مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ساری و سینا دلشادی ریاست حوزه هنری مازندران برگزار شد، مدیر اجرایی جشنواره ” محمد رضایی” بیانیه هیات داوران را برای حاضرین خواند و در نهایت اسامی عکاسان برتر در این جشنواره معرفی و از ایشان با اهدای لوح و جوایزشان تقدیر به عمل آمد.

 

به گزارش باشگاه عکاسان ، محمد رضایی مدیر اجرایی این جشنواره درمراسم اختتامیۀ نخستین جشنواره ملی عکس شهر بهار نارنج”ساری” عصر روز گذشته ” شنبه 9 اسفندماه جاری ” با حضور مسئولین شهری و استانی و جمعی از هنرمندان و عکاسان استان مازندران در محل سالن حوزه ی هنری استان مازندران درساری برگزار شد ، گفت :بر اساس اعلام هیات داوران جشنواره اسامی نفرات برتر به شرح زیر اعلام و جوایز برگزیدگان اهداء گردید.

 

bdb02211cf670fb68c507aaadb39705c

 

بر این اساس سیدولی شجاعی لنگری عکاس و هنرمند خوب چهاردانگه ای و از همکاران پایگاه خبری چهاردانگه ساری، رتبه ی سوم این جشنواره را به دست آورد.

 

رتبه نخست این جشنواره را جلال شمس آذران از تبریز، رتبه دوم مونا عبدالله پور عراقی از تهران به دست آوردند و همچنین هیات داوران جشنواره: سیده فاطمه شاکری از ساری، جواد روئین از تهران و علی حامد حقدوست  از تبریز را شایسته تقدیر دانستند.

 

 shojaei

عکس سیدولی شجاعی لنگری که در جشنواره ملی عکس بهار نارنج حائز رتبه سوم شد.

 

 

1 نظر
  1. مهدي شريفي كياسري می گوید

    دست مريزاد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.