پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مواضع متضاد در برپایی دعای عرفه مردم را حیران کرده است

0

حجت الاسلام ناصر شکریان امیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رئیس جمهور به‌عنوان رئیس ستاد ملی مقابله با کرونا در روز شنبه چهارم و چهارشنبه هشتم مرداد اعلام کرد امسال مراسم عرفه در مساجد و محافل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشکوه و حفظ فاصله اجتماعی برگزار می‌شود اما معاون وزیر بهداشت برخلاف نظر رئیس جمهور درخواست لغو مراسم عرفه را درخواست کرد.

وی با اشاره به اینکه این سخنان رئیس جمهور از اخبار صدا و سیما و شبکه یک پخش شد، تصریح کرد: مردم، مسجدی‌ها، هیئتی‌ها، ائمه جمعه و جماعت و مداحان به اعتماد سخنان رئیس جمهور آماده برگزاری مراسم شده بودند که باکمال تعجب و تأسف در همین روز معاون وزیر بهداشت برخلاف نظر صریح رئیس جمهور از وزارت کشور درخواست کرد که مراسم عرفه برگزار نشود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران ادامه داد: وزارت کشور نیز از استانداری‌ها درخواست کرد از برگزاری مراسم دعای عرفه ممانعت کنند، درحالی که مردم می‌گویند فصل الخطاب، موضع رسمی و صریح ریاست جمهور در سیمای ملی کشور است یا معاون وزیر.

این مسئول خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند باید از تصمیمات ستاد ملی کرونا تبعیت کرد اما اگر نظرات متضاد از مسئولان شنیده شود وظیفه چیست؟

شکریان امیری بیان کرد: انتظار مردم این است مسئولان باهم اتحاد داشته و از اختلاف بپرهیزند و باهم یک موضع داشته باشند تا مردم دچار حیرت نشوند و انتظار دارند خود مسئولان، حرمت ریاست جمهورشان را بیشتر حفظ کنندو این تذکری دلسوزانه و خیرخواهانه است.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات مجاهدانه و ایثارگرانه پزشکان، پرستاران و عوامل درمانی و ستاد ملی مبارزه با کرونا، بیان داشت: با این توسل‌های عمومی و دعا و نیایش و رعایت پروتکل‌های وزارت و بهداشت و درمان جامعه اسلامی از این شرایط سخت هم با موفقیت عبور خواهد کرد و در این ذکر توسل‌ها به ویژه در دعای عرفه برای شفای عاجل همه بیماران و مبتلایان و رفع این بحران از کشور همه دست به دعا خواهیم شد.

کد خبر 4986758
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.