پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مهندس طهماسبی:برخورداری 63 روستای چهاردانگه از اینترنت پرسرعت LTE

مهندس طهماسبی: ارتقا پوشش تلفن همراه 12 روستا بخش چهاردانگه با آغاز طرح SWAP / برخورداری 63 روستا این بخش از اینترنت پرسرعت LTE

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، یداله طهماسبی مدیرکل ICT استان، در راستای بازدید از وضعیت ارتباطی روستاهای بخش چهاردانگه شهرستان ساری در نشستی که با امام جمعه شهر کیاسر، بخشدار و سایر مسئولین محلی برگزار شد ابراز داشت: از ابتدای فعالیت دولت تاکنون بیش از 1100 میلیارد تومان در حوزه ICT هزینه گردید که از این میزان بیش از 130 میلیارد تومان سهم شهرستان ساری در این بخش بوده است.

وی گفت: از مجموع 109 روستای بخش چهاردانگه 95 روستا دارای تلفن خانگی، 40 روستا دارای سرویس ADSL و بیش از 80 روستا دارای پوشش تلفن همراه مناسب می باشند.

وی تصریح کرد: با اقدامات انجام شده تاکنون 3 سایت این بخش Swap گردید که منتج به ارتقا کیفیت پوشش تلفن همراه در 12 روستای بخش چهاردانگه شد که در همین راستا مقرر است کلیه روستاهای این بخش که دارای سیستم GSM می باشند با تغییر به شبکه همراه اول در ماه های آتی از کیفیت سرویس مناسب تری برخوردار گردند.

طهماسبی در پایان افزود: با اجرایی شدن فاز دوم برخورداری روستاها از اینترنت پرسرعت نسل چهارم، 63 روستا نیز از این سرویس بهره مند خواهند شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.