پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مهمترين دستاورد شهرداري آشتي مردم با مديريت شهري است

0

محمدي كيادهي، تصريح كرد: به نظر من مهمترين دستاورد شهرداري كه بقيه پروژه ها از مشتقات آن هستند آشتي مردم با شهرداري است كه نمونه آن را در فراخوانهاي مختلف مي توانيم مشاهده كنيم

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومي شوراي شهر ساري محمدحسن محمدي كيادهي در حاشيه جشن تپش درباره جايگاه ساري در كشور و اعتماد شهروندان به مازند شورا گفت : من به واسطه اينكه از سال ۶۴ به عنوان پرسنل شهرداري بودم و ۴ دوره عضو شوراي شهر هستم ساري را فقط با ۴ سال قبل مقايسه نمي كنم بلكه آن را با گذشته هاي بعد از انقلاب مقايسه مي كنم.

وي، افزود: آنچه قابل مشاهده است اين است كه ساري واقعا پيشرفت كرده و اين چيزي نيست كه من به عنوان عضو شوراي شهر عنوان كنم اين نظر مردم هست و آن را لمس كردند و با آن زندگي مي كنند. مثلا وقتي مردم از روي پلي عبور مي كنند نمي توانند وجود پل را منكر شوند.

عضو شوراي شهر ساري، با بيان اينكه در مديريت شهري فعلي خبري از وعده نيست فقط اجراست، گفت: همينكه در مجموع پروژه هاي شهرداري، يا طرح تفصيلي و جامع  يا حتي وعده هاي ديگر شهرداران، با اين شهردار اجرا شد، نشان  دهنده ي  موفقيت آن و مايه مباهات است.

محمدي كيادهي، تصريح كرد: به نظر من مهمترين پروژه شهرداري كه بقيه پروژه ها از مشتقات آن هستند آشتي مردم با شهرداري است كه نمونه آن را اكنون مي توانيم مشاهده كنيم.

وي، در پايان تاكيد كرد: به جرات مي توانم بگويم هيچ شهرداري در سطح كشور نمي تواند چنين جمعيتي گرد آورد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.