پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مهار تورم و رشد تولید، ایران اسلامی را به ریل پیشرفت و توسعه باز می‌گرداند

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی بابایی کارنامی با اشاره به اهمیت شعار سال مقام معظم رهبری( حفظه الله) با عنوان مهار تورم و‌ رشد تولید، گفت: پیشرفت و‌ توسعه کشور در تمامی زمینه‌ها به‌ویژه در حوزه اقتصاد در گرو رشد تولید و مهار تورم افسار گسیخته است.

وی با تبریک فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۲ و حلول ماه مبارک رمضان و با اشاره به اهمیت شعار سال مقام معظم رهبری با عنوان مهار تورم و رشد تولید ، اظهار کرد: بحران تورم افسار گسیخته امروز کشور که رهبری معظم انقلاب در بیانات ابتدای سال هم به آن اشاره داشته‌اند ناشی از سیاست‌های اقتصادی ادوار گذشته است که دولت و مسؤولان اقتصادی کشور  باید برای مهار آن چاره‌اندیشی کنند.

وی با بیان اینکه این تورم و شرایط فعلی به هیچ وجه زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست، افزود: بسیاری از دهک‌های ضعیف و متوسط جامعه در این شرایط بد اقتصادی  آسیب جدی دیده‌اند.

 نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با اشاره به اهمیت مساله تولید و رشد آن در کشور با توجه به دغدغه‌های چندین ساله رهبری عظیم‌الشان انقلاب  و تاکید آن در شعارهای سال معظم له، اضافه کرد: رشد تولید و رونق آن در کشور می‌تواند بسیاری از معضلات و مشکلات اقتصادی را کاهش و حتی رفع کند و این مساله باید در سیاست‌های کلان دولت سیزدهم و مجلس یازدهم شورای اسلامی مورد توجه همگان قرار گیرد.

این عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر همدلی و هم‌افزایی دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همه فعالان حوزه تولید و اقتصاد، تصریح کرد: تحقق شعار سال مقام معظم رهبری و اهمیت به آن باید اولویت تمام مسوولان و همه ی دستگاه‌های اجرایی کشور باشد و تحقق در مهار تورم و رشد تولید مستلزم همدلی و هم افزایی بیشتر همه ارکان کشور است.

بابایی کارنامی با اشاره به اهمیت تاثیر پیشرفت کیفی در حوزه تولید، خاطرنشان کرد: مساله اقتصاد، موضوع تولید و مهار تورم امروز مسائل اصلی و مهم کشور است و حوزه تولید، رشد و رونق آن می‌تواند گره‌گشای مساله اقتصاد و حتی منجر به کاهش و حتی رفع افسار گسیخته تورم شود.

وی گفت: مهم‌ترین موضوع هم در بخش تولید توجه به مسائل کیفی آن است که نیازمند برنامه‌ریزی بیشتر و کار و همت مضاعف و استفاده از ظرفیت جوانان نخبه و پویا و خلاق در بخش تولید است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.