پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مهاجری: یکی از سه تیم باکیفیت لیگ برتر هستیم

0

سرمربی نساجی می‌گوید تیمش با وجود نتایج نه چندان خوب در فصل جاری، یکی از سه تیم باکیفیت این مسابقات است.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گل گهر سیرجان گفت: گل‌گهر سیرجان کادرفنی خوبی داد. مجید جلالی از مربیان خوش‌نام فوتبال ایران است که سال گذشته سرمربی نساجی بود و نسبت به این تیم شناخت دارد. سعی کردیم در فرصت موجود گل‌گهر را آنالیز کنیم و امیدواریم با تمریناتی که برگزار کردیم، یک پیروزی خوب را به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: گل‌گهر سیرجان مانند ما بازی‌های خوبی انجام می‌دهد و با بدشانسی به برد نمی‌رسد. امیدوارم بازیکنان ما فردا انگیزه لازم را داشته باشند و با تمام وجود بازی کنند تا بعد از چند هفته یک برد خوب را تقدیم هوادارانی کنیم که در فوتبال ایران بی‌نظیر هستند. خودم افتخار می‌کنم که در چنین فضایی بازی می‌کنم چرا که این هواداران قدرت لازم برای تشخیص کیفیت تیم را دارند. با احترام به گل‌گهر، چاره‌ای جز پیروزی در این دیدار و کسب امتیازات این دیدار ۶ امتیازی نداریم.

در ادامه مدیر رسانه‌ای نساجی درباره تغییر مالکیت نساجی گفت: آقای حدادیان مالک کامل نساجی شده است و امیدواریم شرایطی ایجاد شود که هواداران نساجی دل‌خوش به این تیم باشند. ما هم دیشب متوجه این اتفاق شدیم.

مهاجری نیز افزود: از آقای صنیعی‌فر به خاطر زحماتی که برای این تیم کشید، تشکر می‌کنم. مردم این شهر خوش‌استقبال و بدبدرقه نیستند و از صنیعی‌فر نیز تشکر کردند. من قریب به ۳۵ سال است که در فوتبال هستم و درس‌های زیادی را از مردم این شهر گرفتم. وقتی صنیعی‌فر آمد، نساجی شرایط خوبی نداشت و در لیگ یک بود و آقای حدادیان به او اضافه شد و هر دو پای کار ایستادند تا این تیم موفق شود. دو طرف در نهایت به این توافق رسیدند که یک نفر مالک تیم شود.

سرمربی نساجی درباره شایعات گوناگون مبنی جدایی برخی بازیکنان از این تیم به علت مشکلات مالی اظهار کرد: در وضعیت کنونی جامعه اقتصاد بسیار تاثیرگذار است. بازیکنان ما تاکنون با تمام وجود بازی کردند و کار می‌کنند. بازیکنان ما، نساجی و قائم‌شهر را دوست دارند و علاقه مند به ادامه همکاری هستند. امیدوارم مشکلات حل شود و بازیکنان بمانند. در این دو بازی هم بازیکنان ما با تمام وجود بازی خواهند کرد و اینطور نیست که بازیکنان ما راهی باشگاه دیگری شوند و قرارداد ببندند. امیدوارم مشکلات توسط آقای حدادیان، مالک باشگاه حل شود و با تقویت تیم در نیم فصل دوم، تیم بهتری را راهی مسابقات کنیم.

وی با اشاره به عملکرد خوب تیمش در آمار و ارقام گفت: بدون اغراق می‌گویم که ما جزو سه تیمی هستیم که فوتبال خوبی ارائه می‌دهد. اگر بدشانسی ما حل شود، در نتیجه‌گیری هم خوب عمل می‌کنیم و با حل مشکلات تیم بهتری را شاهد خواهیم بود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.