پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مهاجری: هم خطر سقوط را احساس می‌کنیم و هم به فکر بالای جدولیم

0

سرمربی تیم فوتبال نساجی می‌گوید تیمش هم خطر سقوط به دسته پایین‌تر را احساس می‌کند و هم به فکر رسیدن به رده‌های بالایی جدول است.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، رضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش برابر پیکان اظهار کرد: بعد از ۴۰ روز تعطیلی فوتبال جان‌داری را دیدیم. نیمه اول کیفیت فوتبالی ما خیلی خوب و حاصلش حاکمیت بر بازی و گل بود. در نیمه دوم مشخص بود که پیکان با توجه به میزبانی‌اش به حمله و ارسال‌های بلند رو می‌آرود. دفاع‌های کناری و بال‌های خوبی هم برای ارسال کردن دارد. خدا را شکر بازیکنان ما توانستند در بخش دفاع خوب عمل کنند.  به جز یک موقعیتی که در اواخر بازی به پیکان دادیم، توانستند بازی را کنترل کنند. بازیکنان ما باید در حفظ توپ و زمانی که از حریف جلو هستیم بهتر عمل کنند.

او ادامه داد: باید در نیمه دوم حداقل باید سه، چهار بار با دروازه‌بان تک به تک می‌شدیم ولی متاسفانه فقط یک بار این کار را انجام دادیم. این پیروزی ارزشمند بود و می‌تواند در ادامه راه به ما کمک کند. تغییراتی در تیم داشتیم و نفراتی به ما اضافه شدند.

مهاجری با تشکر از هوادارن تیمش هم بیان کرد: آنها در این سرما از قائمشهر آمدند و تیم را تنها نگذاشتند. این برد را به همه کسانی که عاشق نساجی هستند تقدیم می‌کنم.

سرمربی نساجی اضافه کرد: ما بازی به بازی جلو می‌رویم. نمی‌توانیم با یک برد بگوییم که سهمیه می‌گیریم. ما هم خطر سقوط را احساس می‌کنیم و هم می‌توانیم در جمع پنج تیم بالای جدول قرار بگیریم. همه چیز دست خود ماست. باشگاه برای ما مسیر خوبی باز کرده است. باید حافظ این سرمایه و شرایط باشیم. تلاش بازیکنانم امروز خیلی قابل تقدیر بود و اگر با همین روند ادامه دهیم شرایط بهتری برای خودمان رقم می‌زنیم ولی با یک برد اتفاقی نمیفتد. هنوز ۱۳ بازی و چالش‌های سختی پیش رو داریم که باید برای هر بازی آمادگی ذهنی، فنی و بدنی لازم را داشته باشیم. آن‌جا می‌توانیم از چیزی صحبت کنیم که می‌تواند همه را خوشحال کند که آن هم جایگاه تک رقمی باری نساجی است.

او درباره ماهینی هم بیان کرد: او خیلی کم با ما تمرین کرد اما تجربه‌اش در جمع کردن بازی و همچنین فشار روح‌الله باقری به تیم حریف، خیلی به ما کمک کرد. این‌ها در کسب پیروزی ما تاثیرگذار بودند. همچنین رحیمی بازیکن جوان ما که در پست غیر تخصصی‌اش بازی کرد به ما کمک کرد. از رضا دهقانی تشکر می‌کنم که با تب و لرز برای ما بازی کرد. این‌ها آدم را دلگرم می‌کند. محمد عباس‌زاده که کاپیتان ماست دقیقه ۸۶ به زمین می‌آید و این‌ها برای من خیلی ارزشمند است.

مهاجری درباره داوری هم توضیح داد: یک جاهایی اجتناب ناپذیر است. داور روز سختی را داشت و من به او تبریک می‌گویم. زمین لغرنده و بازی فیزیکی بود. می‌توانست مهربان‌تر باشد. بازیکنان خودمان را جریمه می‌کنیم چون نباید به راحتی کارت بگیرند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.