پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

من یک اصلاح‌طلب عملگرایم/ دستان گرم مردم چهاردانگه را می‌فشارم

کوروش یوسفی به عنوان آخرین عضوی که توانست از شورای نگهبان دریافت کند، با حضور در دفتر پایگاه خبری مازندمجلس در اولین اظهارات خود پس از تایید صلاحیت، گفت: با پیگیری‌هایی که در تهران انجام شد و با گفت‌وگوهایی مستقیم با دبیر شورای نگهبان توانستیم شبهات بوجود آمده را رفع نموده و تایید صلاحیت خود را دریافت داریم

3

 

پایگاه خبری چهاردانگه: کوروش یوسفی به عنوان آخرین عضوی که توانست از شورای نگهبان دریافت کند، با حضور در دفتر پایگاه خبری مازندمجلس در اولین اظهارات خود پس از تایید صلاحیت، گفت: با پیگیری‌هایی که در تهران انجام شد و با گفت‌وگوهایی مستقیم با دبیر شورای نگهبان توانستیم شبهات بوجود آمده را رفع نموده و تایید صلاحیت خود را دریافت داریم.

 

وی پیرامون حضور خود در صحنه انتخابات بیان داشت: قطعا تا پایان در صحنه انتخابات حضور خواهم داشت و به نفع هیچ یک از نامزدها انصراف نخواهم داد.

 

یوسفی پیرامون لیست ارائه شده اصلاح طلبان مرکز مازندران اظهار داشت: اگر اصلاح طلبان دو نامزد اصلاح طلب می‌‌داشتند در همان تاریخ ۲۰ بهمن که حمایت خود ار یوسف‌نژاد اعلام داشتند، گزینه دوم خود را نیز اعلام می‌کردند و باید نسبت به این اقدام شورای هماهنگی اصلاح طلبان ساری که با تاخیر اقدام به ارائه گزینه دوم نموده است تامل کرد اما انتظار می‌رفت که تا پایان تایید صلاحیت افراد رد صلاحیت شده صبر می‌کردند چرا که آنها از گمانه زنی‌ها و رایزنی‌های ما مطلع بودند.

 

وی تصریح کرد: من یک اصلاح طلبم با رویکرد اعتدالی در چهارچوب نظام هستم و خط قرمز من رهبری انقلاب و قانون اساسی است و همه اصلاح طلبان را به شرکت در انتخابات دعوت می‌نمایم و اعلام می‌کنم در همه ادوار گذشته به یوسف‌نژاد رای دادم و همواره برای پیروزی ایشان فعال بودم.

 

وی پیرامون گمانه‌زنی‌های برخی از آگاهان سیاسی نسبت به قرارگرفتن جریان عملگرایی بیان داشت: بنده به اقتضائات شورای شهر بعضا انتقاداتی در صحن علنی شورا و تذکراتی خصوصی اعلام می‌داشتم که البته این انتقادات نه به فرد بلکه به جایگاه شهرداری بوده است و معتقدم یک نماینده باید در جذب اعتبارات ملی و اجرای پروژه‌های شهری، مدیران شهری را کمک کند. از این منظر قطعا حامی مدیران شهری و همکاران سابق خود در شورای شهر خواهم بود.

 

یوسفی افزود: بنده با آقای عبوری نقاط مشترکی داریم و آن این است که هر دوی ما انگیزه زیادی برای خدمت نه در قول که در فعل و عمل داریم.

 

وی همچنین پیرامون تحلیل آرای جغرافیایی منطقه چهاردانگه ساری بیان داشت: در حالی که بسیاری از نامزدهای مردم چهاردانگه اینک در صحنه انتخابات حضور ندارند، بنده فارغ از هرگونه نگاه‌های سیاسی و منطقه‌ای خود را نماینده این منطقه می‌دانم. اگرچه همه حوزه انتخابیه از نظر من شرایط برابری دارند اما به دلیلی ذوق خدمتی که به مردمان این حوزه انتخابیه و هم محلی‌های خود دارم، دستان گرم مردمان چهاردانگه را می‌فشارم و معتقدم با حضور فعال آنها در عرصه انتخابات می‌توانیم جریان انتخابات را عوض کنیم.

 

 

3 نظرات
  1. محمودپارسا می گوید

    سلام رای طلب ببخشید اصلاح طلب……… ما دستمان را خیلی وقته توی جیبمان گذاشتیم نیازی هم نداریم کسی دست گرممان را بفشارد از خودی چه خیری دیدیم که از غیر ببینیم بهر حال برای شما هم ارزوی سربلندی دارم

  2. اهل کیاسر می گوید

    نظام اسلامی نیاز به اصلاح ندارد که برخی خود را اصلاح طلب میخوانند، همینکه به اصول عمل کنیم، همه مشکلات حل است، مشکل ما دور شدن از اصول است.

  3. اهل کیاسر می گوید

    با توجه به آیه ۱۱ سوره بقره، اصلاح طلبی شعار اصلی منافقین است. اینایی هم که الان خودشون را اصلاح طلب میدونند هنوز به حقیقت دین آگاهی پیدا نکردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.