پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

منازل مسکونی روستایی رایگان بیمه حوادث می شوند

0

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در مراسم امضای تفاهم‌نامه بیمه حوادث منازل مسکونی روستاییان مازندران از اعلام آمادگی برای بیمه حوادث خانه‌های روستایی استان خبر داد  و گفت: بنیاد برکت با هدف ایجاد و گسترش چتر حمایتی برای ساکنان روستا‌های کشور و توسعه فرهنگ بیمه در این مناطق آمادگی‌های لازم را برای بیمه خانه‌های روستایی در استان‌های سراسر کشور دارد.

محمد ترکمانه افزود: در صورت بروز حادثه ناشی از آتش‌سوزی، انفجار، صاعقه و خطرات اضافی شامل سیل و طغیان آب رودخانه‌ها، زلزله، آتشفشان، توفان، تندباد و گردباد به هر یک از واحد‌های مسکونی زیر پوشش تا سقف یک میلیارد ریال خسارت پرداخت خواهد شد.

او گفت: همچنین بیمه خانه‌های روستایی سایر استان‌های کشور نیز در دستور کار بنیاد برکت قرار دارد.

ترکمانه تاکید کرد: بنیاد برکت با توجه به رسالت و ماموریت‌های خود و جهت تسهیل در اجرایی شدن بیمه حوادث خانه‌های روستایی، در پرداخت حق بیمه بیمه‌نامه‌های صادره با استانداری‌ها مشارکت می‌کند.

سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران نیز با قدردانی از این طرح جهادی و مفید برای زیست مردم استان و فعالیت‌های حمایتی و تسهیل گرانه بنیاد برکت در مازندران، گفت: باید زمینه همکاری بین بنیاد برکت و استانداری مازندران به نقطه اوج خود برسد تا مردم از برکت حضور این بنیاد در استان بیشتر بهره‌مند گردند و این جلسات در سطح استان و در لایه‌های اجرایی استمرار یابد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.