پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ملاقات عمومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با مردم چهاردانگه

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران پس از دیدار چهره به چهره با ایثارگران گفت: تکریم از خانواده های عزیز شهدا و ایثارگران بزرگترین فضیلت است.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از ، ایثار واحد مازندران، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران سه شنبه سوم خرداد ماه در منطقه چهاردانگه ساری ( شهر کیاسر ) به صورت چهره به چهره با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران دیدار کرد.
کهن سال پس از دیدار عمومی با جامعه معزز ایثارگری شهر کیاسر اظهار کرد: امروز تجلیل و تکریم از خانواده های عزیز شهدا و ایثارگران بزرگترین فضیلت است و برای رسیدن به راه رستگاری، به دعای خیر این عزیزان نیاز داریم.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: این وظیفه ما کارکنان بنیاد است که در نقاط محروم و دورافتاده به سراغ خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان عزیز برویم و از نزدیک با آنان گفتگو کرده و از مشکلات آنان جویا شویم.
این مسئول افزود: خانواده های شهدا و ایثارگران ولی نعمتان ما هستند لذا باید از روی دل، تلاش جهادی و روحیه انقلابی به این عزیزان خدمت کنیم. وی اضافه کرد: بنا داریم ملاقات عمومی با خانواده های عزیز شهدا، جانبازان و آزادگان را به مناطق دورافتاده روستایی سوق دهیم تا خدمت رسانی به این قشر معزز با عزت و احترام همراه باشد.
کهن سال اظهار کرد: شهدا به کشور ما عزت، هویت و صلابت بخشیدند لذا نگاه ما به خانواده های بزرگوار و صبور آنان یک نگاه همیاری به تمام معنا باشد که این امر مهم باید در تمامی شئون بازخورد خود را نشان دهد.
در این دیدار چهره به چهره، مشکلات و دغدغه های ایثارگران عزیز در زمینه اشتغال، مسکن، درمان،کمیسیون پزشکی و … مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پیش از ملاقات عمومی با ایثارگران عزیز، به مناسبت سالروز آزادسازی فتح خرمشهر در گلزار شهدای گرانقدر کیاسر حضور یافت و ضمن قرائت فاتحه به ارواح مطهر شهدا، نسبت به آرمان های والای شهیدان ادای احترام کرد.
کهن سال در شهر کیاسر با پدر گرامی شهید والامقام نقی خادمی دیدار کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.