پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

معرفی و دریافت نرم افزار «نماز من» برای گوشی های اندروید

0

با توسعه و پیشرفت تکنولوژی و گسترش ارتباطات به ویژه به واسطه ی گوش های تلفن همراه که امروزه با ارائه ی امکانات فراوان هر گونه کاری را که در گذشته برای هر کدام از آنها وسیله و ابزاری جدا را طلب می کرد، در خود جای داده است شاهد ارائه و انتشار محصولات به ویژه فرهنگی در این حوزه هستیم.

توسعه ی پلتفرم اندروید به ویژه در ایران که یکی از محبوب ترین پلتفرم های تلفن همراه در کشور است، برنامه نویسان و توسعه دهندگان این پلتفرم در کشور را بر آن داشت تا با ظرفیت این تکنولوژی به اشاعه و گسترش فرهنگ ایرانی اسلامی بپردازند.

آقای فریبرز مهدی نژاد کیاسری یکی از برنامه نویسان و جوانان خوش ذوق این عرصه است که با توجه به توانایی خود در زمینه ی برنامه نویسی اندروید، آن را برای ارائه ی برنامه ای برای گوشی های هوشمند با پلتفرم اندروید به کار بست و نتیجه ی تلاش وی انتشار نرم افزار « نماز من » می باشد. از آقای مهدی نژاد پیشتر نرم افزار اندرویدی «قرآن فارسی» در پایگاه خبری چهاردانگه معرفی شده بود ( لینک مطلب )

آقای مهدی نژاد در معرفی این نرم افزار نوشته است:

من مسلمونم و نماز میخونم اما یه مشکلی دارم!…معنی نماز و بلد نیستم، من دوست دارم وقتی خدا بزرگ را ستایش میکنم بدونم دارم چی میگم، تا اینجوری از نماز خوندنم لذت ببرم، نرم افزاری واسه اندروید هست که کمکم کنه؟

-چرا که نه!!

نرم افزاری رو که مشاهده می کنید”نمازمن”

نرم افزاریه که در اون به راحتی میتونید معنی نماز و یاد بگیرید تازه راهنمای هوشمند هم داره که هم بهتون نحوه استفاده از نرم افزار رو یاد میده هم پا به پا ی شما میاد تا کمکتون کنه!

وقتی یگانه خالق هستی رو با اون عظمت و بخشندگی که قابل ستایشه ستایش میکنید، فقط کافیه بدونید دارید چی میگید. همین کافیه تا بزرگترین لذت دنیا رو تجربه کنید.

 

برای دریافت این برنامه می توانید به سایت « بازار » مراجعه کرده و یا از طریق نرم افزار سایت بازار آن را دریافت کنید.

نرم افزار نماز من در فروشگاه بازار (اندروید)

لینک:

https://cafebazaar.ir/app/com.farsi.smart.smart/?l=fa

QR بارکد:

ضمن تشکر ویژه از آقای مهدی نژاد کیاسری بابت طرحی و معرفی این نرم افزار، پایگاه خبری چهاردانگه آمادگی دارد تا محصولات و آثار همه ی هنرمندان، برنامه نویسان و طراحان، به ویژه در حوزه دیجیتال چهاردانگه را در این پایگاه خبری معرفی و منتشر نماید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.