پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حسینعلی ابراهیمی کارنامی مدیرکل محیط زیست استان فارس

مدیران زیادی از بخش چهاردانگه در سمت های مختلف در سطوح ملی و استانی در سراسر کشور مشغول خدمت هستند. یکی از این فرزندان چهاردانگه حسینعلی ابراهیمی کارنامی مدیر کل محیط زیست استان فارس می باشد.

7

 

اختصاصی چهاردانگه نیوز: در ادامه معرفی مدیران کل چهاردانگه ای ، در این قسمت حسینعلی ابراهیمی کارنامی مدیر کل محیط زیست استان فارسی  را معرفی می نماییم.

 

ebrahimi - karnami 

 

مهندس حسینعلی ابراهیمی کارنامی فرزند هدایت در سال 1351 در روستای قادیکلای چهاردانگه متولد شد. ابراهیمی دوره ابتدایی و راهنمایی را در روستای خود گذراند و برای ادامه تحصیل رهسپار شهر ساری شد،  وی  دوره متوسطه  را در دبیرستان 15 خرداد ساری تحصیل نمود.

حسینعلی ابراهیمی لیسانس خود را در رشته منابع طبیعی از دانشگاه چالوس گرفت و دارای مدرک کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری می باشد.

ابراهیمی تمام سطوح مدیریتی را طی نمود که به بخش از آن اشاره می شود.

 

سمت های اجرایی

1-کارشناس شهرداری چالوس

2- کارشناس ممیزی سلمان شهر

3-کارشناس پیمانکاری چوب و کاغذ مازندران

5- کارشناس منابع طبیعی استان سمنان

6- کارشناس محیط زیست استان سمنان

7- سال 1384رییس اداره محیط زیست شهرستان شاهرود

8- از سال 1385 مدیر کل محیط زیست استان سمنان

9- از 24 خرداد 1393 مدیر کل محیط زیست استان فارس

 

تالیف و پژوهش

1- تالیف 4 جلد کتاب

2- اجرای 20 طرح پژوهشی

3- ارائه  دو مقاله در همایش های ملی

 

افتخارات

1- کارشناس نمونه منابع طبیعی در سال 13981

2- مدیر نمونه استانی در سطح کشور در سال 1385

3- قهرمان ملی تالاب ایران

4- دریافت بیش از 100 تقدیر نامه از مسئولین کشوری

 

 

مهندس حسینعلی ابراهیمی کارنامی یکی از مدیران کل موفق سازمان محیط زیست کشور هستند.ایشان در سال 1392  به عنوان قهرمان ملی تالاب شد.

 

 هرساله در کشور با بررسی فعالیتهای افراد در سه حوزه تشکل های زیست محیطی ،پژوهش های صورت گرفته و مدیریت اجرایی یک نفر به عنوان قهرمان تالاب معرفی می شود که با توجه به کارنامه درخشان مهندس ابراهیمی کارنامی مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس در این حوزه ،سازمان حفاظت محیط زیست وی را به عنوان قهرمان ملی تالاب معرفی کرد.

 

چهاردانگه نیوز

در پایان ضمن آرزوی توفیق برای این مدیرموفق  چهاردانگه ای ، از ایشان به خاطر همکاری برای تهیه این مطالب تقدیر و تشکر می نماییم.

 

7 نظرات
  1. اهنگری می گوید

    باعث افتخار است که یک چهاردانگه ای در این سطح از مدیریت در حال فعالیت است .ان شاءالله موفق باشند.

  2. دکتر علی علی نژاد تیلکی می گوید

    با سلام و عرض تشکر فراوان از زحمات مسئولین محترم سایت متعلق به سرزمین آبا و اجدادی مان
    به جناب آقای مهندس ابراهیمی کارنامی بابت افتخارات و موفقیت های شان تبریک عرض نموده و برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون دارم. هم چنین، از ایشان که فرزند جنگل و محیط زیست زیبا هستند انتظار وِیژه در حفاظت از محیط زیست کشور داریم. همچنین،از شما مسئولین محترم سایت، که فرزندان موفق منطقه دوست داشتنی چهادردانگه را به سایر هم منطقه ای ها معرفی می کنید کمال تشکر را دارم.
    علی علی نژاد تیلکی- دانشگاه مازندران

  3. علی کیاسری می گوید

    چه کار مثبتی واسه چهاردانگه انجام دادن؟این دوستان وسروران فقط اسم چهاردانگه رو یدک میکشن ما بایست افسوس بخوریم نه به امثال این دوستان افتخارکنیم.زمانی افتخار دارن که حرکتی کوچک وقدمی مثبت برای بخش محروم چهاردانگه گرفته باشن.از اینکه معرفی میکنید که چهاردانگه چه کسای بزرگی رو در کشور داره متشکرم متوجه میشیم که ایراد از خود چهاردانگه ایی ها هست که انقدر محروم وعقب افتاده ایم.

    1. موسوی می گوید

      مگه مسئولینی که در منطقه هستند کاری کردند که ایشان انجام بده
      مسئولینی که مستقیما با این منطقه در ارتباط هستند کاری نتونستند انجام بدهند بعد انتظار دارید یک مدیری که الان در شیراز فعالیت می کنه کاری انجام بده
      از کجا معلوم کاری انجام داده شما خبر ندارید
      نشسته اید در خانه تان اظهار نظر می کنید
      شاید در حیطه کاری خودش کاری انجام داده باشه از کجا خبر دارید

  4. ابراهیمی می گوید

    با تشکر از زحمات آقای حامد خلیلی عزیز و مسئولین محترم سایت چهاردانگه نیوز
    معرفی این عزیزان جنبه شناخت بیشتر دارد انشاالله هماهنگی شود یک نشستی با حضور این عزیزان یرگزار شود تا بتوانیم از نظرات انان در ارتباط با پیشرفت چهاردانگه استفاده کنیم

  5. علی کیاسری می گوید

    دوست گرامی موسوي سلام
    با شما موافقم مسولینی که هستن هم کوتاهی میکنن من نمیگم کسی کاری واسه چهاردانگه انجام داد اگه کاری انجام میشد حداقل از شر زباله راحت میشدیم.شاید کاری انجام داده باشه درسته ؛اما شاید هست.

  6. شاه محمدی می گوید

    آقای کیاسری عزیز ضمن سلام و احترام به نظری که ارائه فرمودید جهت اطلاع خدمتان معروض هستم که آقای مهندس ابراهیمی در طول مدت خدمت خود بیش از 50 نفر از جوانان منطقه چهاردانگه را تشویق و راهنمایی نموده و باعث به کارگیری این جوانان در ادارات و مراکز دولتی و شرکت های خصوصی در شهرهای مختلف گردیده است.
    یعنی بیش از 50 سرپرست خانوار از این منطقه به واسطه کمک و راهنمای ایشان در حال کار و فعالیت و تامین معاش زندگی خود هستند.
    آیا به نظر شما همین نمونه روشن و واضح برای خدمات ایشان در این منطقه کافی نیست؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.