پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان: عملیات اجرایی سد فینسک آغاز شد

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ظهر امروز در آیین ویدئوکنفرانسی افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های اقتصادی عمرانی شهرستان مهدی‌شهر گفت: نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر که در کار خود از امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان پیروی کردند، گرامی می‌داریم.

وی خاطرنشان کرد: مردم قدردان زحمات خدمت‌گزاران خود هستند و با اینکه عمر خدمت شهیدان رجایی و باهنر کوتاه بود؛ اما عملکرد این دو شهید گران‌قدر در تاریخ ایران اسلامی ثبت شده است.

خجسته‌پور خاطرنشان کرد: مدیران و کارکنان دولت با پیروی از منش شهیدان رجایی و باهنر در خدمات‌رسانی به اقشار مردم بکوشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: امسال به دلیل شیوع کرونا برنامه‌های هفته دولت با شکل دیگری در استان سمنان برگزار و آیین‌های افتتاح و کلنگ‌زنی به‌صورت ویدئوکنفرانس بود.

خجسته‌پور تصریح کرد: سلام ویژه استاندار سمنان را به مردم شریف شهرستان مهدی‌شهر ابلاغ می‌کنم و آشناگر، همواره علاقه خودشان را به مهدی‌شهر نشان دادند و با دقت طرح‌های عمرانی و زیرساختی این شهرستان را رصد و زیر نظر دارند.

وی گفت: افزون بر ۶۳۰ طرح عمرانی و زیرساختی استان سمنان در هفته دولت امسال کلنگ‌زنی و افتتاح شد که این آمار نشان می‌دهد که مسؤولان استان همواره در حال خدمت به مردم هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان افزود: تکمیل بیمارستان و کتابخانه مهدی‌شهر از مطالبه‌های به‌حق مردم این دیار است و امیدواریم در دهه مبارک فجر امسال این طرح‌ها به بهره‌برداری برسد.

او ادامه داد: عملیات اجرایی سد فینسک که در حوزه سرزمینی شهرستان مهدی‌شهر قرار دارد، در هفته دولت امسال آغاز شد و با تکمیل این طرح برای رفع مشکل کم‌آبی شهرستان‌های مهدی‌شهر، سمنان و سرخه اقدام می‌شود.

خجسته‌پور تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی سمنان با راه‌اندازی مراکز جامع خدمات سلامت اقدام‌های خوبی را در شهرستان مهدی‌شهر انجام داده است که با تکمیل بیمارستان، این طرح‌های بهداشتی برای افزایش رفاه و سلامتی مردم منطقه بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

وی گفت: شهرستان مهدی‌شهر از قطب‌های گردشگری استان و کشور است و وجود منابع گردشگری، مناطق حفاظت‌شده، راه‌اندازی مجتمع‌های بوم گردی، میهمان‌نوازی ایل سنگسری از جمله ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: توسعه گردشگری جزو هشت اولویت اقتصادی استان است و مدیران مربوط برای توسعه هرچه بیشتر گردشگری در شهرستان مهدی‌شهر باوجود ظرفیت‌ها اقدام کنند.

خجسته‌پور‌ گفت: از تلاش‌های شهرداران، بخشداران، دهیاران و فرماندار و کارکنان فرمانداری مهدی‌شهر که برای رفع مشکلات مردم شهرستان همواره مطالبه‌گری می‌کنند و پیگیر امور هستند، تشکر می‌کنم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: هماهنگی و همدلی مسؤولان محلی برای توسعه اقتصادی و رفع مشکلات زیرساختی مهدی‌شهر ادامه یابد.

انتهای پیام/74036/م/

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.