پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مشکلات کشور با فرمول های دشمن حل نمی شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی فدوی پیش ازظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه انقلاب اسلامی از زمان نهضت حضرت امام راحل تاکنون نشان داده که هرچه بخواهد به آن می‌رسد و در بهترین وضعیت قرار دارد، افزود: انسان می‌تواند در بهترین و کامل‌ترین وضعیت یعنی شهادت قرار گیرد و خداوند اختیار را به بنده داده است.

وی با بیان اینکه انسان اختیار دارد و تصمیم گیرنده است، تصریح کرد: ۲۰۰ هزار شهید از انقلاب اسلامی تاکنون در کشور تقدیم شده است و پاسداران انقلاب اسلامی در سرزمین سوریه برای دفاع از حرم اهل بیت برابر هجوم تمام و کمال جبهه شیطان بزرگ جانفشانی کردند.

وی ادامه داد: پاسداران برای پاسداری از انقلاب اسلامی در سرزمین‌های دور و سوریه استقبال کردند و این نشان می‌دهد که نسل اول و بعدی انقلاب اسلامی در جان باختن در راه اهداف والای اسلام و انقلاب سرازپا نمی‌شناسند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مشکلات کشور با فرمول‌های دشمن حل نمی‌شود، گفت: دشمنان خدا، حق و شهید را نمی‌فهمند و در محاسبات آنها دخیل نیست.

وی با اشاره به اینکه هیچ کشوری در دنیا جرأت رو به روی با ایران را ندارد، افزود: پاسداران در صحنه‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند و برای دفاع از حرم اهل بیت و جبهه حق انقلاب اسلامی و در برابر هجوم باطل شیطان بزرگ تا پای جان هستند.

سردار فدوی با اعلام اینکه رزمندگان اسلام و پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان در ۴۱ سال همواره بهترین بودند، ادامه داد: در قرآن آمده همواره در همه شرایط پیروزی با حزب الله بوده است و روزی دشمنان احمق تصور می‌کردند می‌توانند کشور را تصاحب کنند اما کور خوانند.

سردار محمدحسین بابایی فرمانده سابق سپاه کربلا نیز وی با اعلام اینکه با شور انقلابی و بصیرت سربازی این نظام و انقلاب را قبول کردیم، تصریح کرد: کارها را کوچک نشماریم و آنچه که انتظار است این که دعا کنیم در مسیر سرخ حسینی وتحت پرچم ولایت باقی بمانیم و وقتمان را صرف ولایت کنیم.

در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های سردار محمدحسین بابایی، سردار سرلشکرحسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در حکمی، سرهنگ سیاوش مسلمی را به سمت فرمانده سپاه کربلا استان مازندران منصوب کرد.

کد خبر 4951027
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.