پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مشروح سخنان حجت الاسلام تیموری در یوم الله 22 بهمن در کیاسر

سخنران مراسم پرشکوه راهپیمایی 22 بهمن 1393 بخش چهاردانگه در شهر کیاسر حجت الاسلام والمسلمین تیموری امام جمعه بخش چهاردانگه بود.

0

 

به گزارش آهنگری کیاسری، خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری، سخنران مراسم پرشکوه راهپیمایی 22 بهمن 1393 بخش چهاردانگه در شهر کیاسر حجت الاسلام والمسلمین تیموری امام جمعه بخش چهاردانگه بود.

 

ایشان بیان داشت: درود بی پایان خدا بر فجر آفرینان، بر امام راحل، بر مردم شریف ایران ، به شما مردم حاضر در صحنه شهر کیاسر و منطقه چهاردانگه، تشکر و قدردانی دارم از حضور پرشکوه و پر شور مردم منطقه در راهپیمایی  22 بهمن که با حضورتان دشمنان را مأیوس و دوستان را امیدوار کردید. حضور شما نظام و انقلاب، دین و  ایمان را تقویت می کند و کاخ های ظلم ستمگران را می لرزاند.

 

خدا را سپاسگزاریم، هر روز که می گذرد عشق مردم به انقلاب بیشتر می شود بحمد الله برنامه های بسیار خوبی داشتیم خدا را شاکریم که مثل شما مردم حاضر در صحنه داریم.

 

حاج آقا تیموری ادامه داد: شعار مردم در بهمن 57 این بود « 22 بهمن  یوم الله است » ، همه روز ، روز خداست چرا بعضی از روز ها یوم الله نام گرفت، خدا می فرماید: « وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا مُوسَى بِآيَاتِنَا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَكَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ وَذَكِّرْهُمْ بِأَيَّامِ اللّهِ إِنَّ فِي ذَلِكَ لآيَاتٍ لِّكُلِّ صَبَّارٍ شَكُورٍ »  موسی را با آيات خود فرستاديم که، قوم خود را از تاريکی به روشنايی بيرون آر ، و روزهای خدا را به يادشان بياور و در اين برای هر شکيبای شکرگزار ، عبرتهايی است» روز خدا روزی است که بر یک عده ستمگر  و ظالم ، خداوند قهر خود را چیره می کند یا خداوند لطف و رحمت خود را شامل حال مردم می کند که 22 بهمن به همین خاطر روز خداست و همچنان که خداوند وعده داد از مجرمین و جنایتکاران انتقام می گیریم.

 

سخنران مراسم 22 بهمن افزود: چه شکنجه ها و زجرهایی در زندان رژیم برای انقلابیون بوجود آمده بود اما خداوند مومنین را نجات داد. الحمدالله رب العالمین مردم این آزمون سخت را ثابت قدم پشت سر گذاشتند.

 

ایشان در ادامه بیان داشت: پیروزی و  یاری  مومنان از طرف خدا بی جهت و بی علت نیست و خداوند کارش را تصادفی و باری به هر جهت انجام نمی دهد، انقلاب پیروز شد چون جهتش و علتش را مردم یافتند همانطور که خداوند می فرماید « اگر شما خدا را یاری کنید ،خدا هم شما را یاری می کند» اگر در 8 سال دفاع مقدس جوانان و مردم برای دفاع نمی رفتند آیا این عزت برای ما بود. عزت ، شرافت و آزادی زمانی محقق می شود که مردم آن را بخواهند و در مقابل ظلم و فساد بیاستند و خداوند آن ها را یاری می کند. اکنون دشمن جنگ نرم را به راه انداخته و می خواهد جوانان را هدف قرار دهد اما باید هوشیار باشیم و با تقوی و پرهیزگاری خدا را یاری کنیم.

 

سخنران راهپیمایی 22 بهمن کیاسر بیان کرد: این حضور ما اثر بسیار عمیقی دارد همانطور که رهبر عظیم الشان ما فرمود اگر بخواهند ما را تحقیر کنند مردم ما در 22 بهمن پاسخ آن را خواهند داد و وحدت و اقتدار ملی فشار تحریم را خواهد شکست و با اقتصاد مقاومتی و تولید بیشتر و مصرف کمتر به موفقیت دست پیدا می کنیم.

 

گفتنی است قبل از بیانات امام جمعه محترم کیاسر، حجت الاسلام والمسلمین نوری راد ریاست محترم تبلیغات اسلامی کیاسر طی سخنان کوتاهی از حضور باشکوه مردم و مسئولین تشکر کردند و افزود: انرژی هسته ای برای استکبار جهانی بهانه است آن ها قصد دارند استقلال و عزت را از ما بگیرند تا بعد از آن به اهداف خود دست پیدا کنند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.