پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مسافران محور کیاسر را برای ورود به سمنان مدنظر داشته‌ باشند

فرمانده پلیس راه مازندران یادآور شد: مسافران محور کیاسر را برای ورود به سمنان مدنظر داشته‌ باشند.

2

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، جعفر محمدنژاد امروز در گفت‌وگو با فارس در ساری گفت: در حال حاضر با توجه به تعطیلات تابستانی ترافیک در تمامی محورهای مازندران به‌ صورت سنگین است.

 

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران، اظهار داشت: تردد کامیون‌ها از ساعت 6 بامداد لغایت ساعت 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه در محور هراز ممنوع است.

 

فرمانده پلیس راه مازندران ادامه داد: تردد تمامی تریلی‌ها در محور قائمشهر، فیروزکوه به تهران و بالعکس از ساعت 6 بامداد لغایت 24 روز جمعه ممنوع است.

 

محمدنژاد افزود: محور کندوان از ساعت 17 روز جمعه لغایت دو بامداد روز شنبه از بالای مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه است.

وی با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای افراد، اظهار داشت: توصیه ما به تمام مسافرانی که وارد مازندران می‌شوند این است که با رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

 

فرمانده پلیس راه مازندران با تاکید بر پرهیز از سبقت برای رانندگان، خاطرنشان کرد: در صورتی که رانندگان سبقت غیرمجاز داشته‌ باشند خودروی آنان تا پایان تعطیلات توقیف است.

 

محمدنژاد تصریح کرد: با توجه به کوهستانی بودن جاده‌ها و بارندگی امکان دارد سطح جاده‌ها لغزنده باشد که رانندگان باید با رعایت سرعت مطمئنه سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند و دچار حوادث رانندگی نشوند.

 

وی با بیان اینکه مسافران مدیریت سفر داشته ‌باشند، افزود: مسافران باید با برنامه‌ریزی با توجه به آغاز سال تحصیلی مدیریت سفر داشته ‌باشند تا هنگام برگشت گرفتار ترافیک چند ساعته نشوند.

 

فرمانده پلیس راه مازندران یادآور شد: همچنین مسافران محور کیاسر را برای ورود به سمنان مدنظر داشته‌ باشند.

 

محمدنژاد ادامه داد: تلفن مرکز کنترل راه های مازندران با شماره‌های 2182934و 2182920 با پیش شماره 011 به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

 

2 نظرات
  1. حسن می گوید

    سلام آقای محمد نژاد، ای کاش به مسوولین وزارت راه بگویید جاده ساری به کیاسر را درست کنند. با تشکر

  2. اصغری می گوید

    محور کیاسر خطرناکه و همونطور که در متن دیده شد فاقد محدودیت ترافیکی برای یکی از عوامل اصلی تصادفات که همانا کامیونان هست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.