پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مساجد شکل دهنده بنیان فکری نیروهای جهادی و ارزشی است

0

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری ظهردوشنبه در سرکشی از پایگاه‌های مقاومت بسیج و در جمع فرماندهان و اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج خواهران سمیه و پایگاه مقاومت بسیج برادران شهدای سمسکنده ساری، با اشاره به اینکه ایمان و اعتقاد یکی از عوامل موفقیت است، گفت: ایمان به خدا به انسان قدرت و قوت می‌دهد تا هم حرکت برای خود و دیگران فراهم کند.

حجت الاسلام تسخیری عامل دیگر موفقیت را اتکال به خدا دانست و افزود: اگر انسان مطمئن باشد به جایی که تکیه می‌دهد تکیه گاه محکم است به راحتی آن تکیه گاه را می‌پذیرد؛ لذا هرکسی به خدا توکل کند، به مقصد می‌رسد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا عامل دیگر موفقیت یک انسان را اخلاص برشمرد و ادامه داد: اگرگام‌های ما خالصانه و فقط برای خدای متعال باشد قطعاً خدا در آن اعمال خیر و برکت قرار می‌دهد و هر عملی که انسان انجام می‌دهد که در آن رنگ خدایی داشته باشد، ماندگار می‌شود.

حجت الاسلام تسخیری باتصریح بر اینکه اگر اگر ذره‌ای در کار و عمل تظاهر و ریا باشد، هرچه انسان رشته کرده است همه از بین می‌رود، خاطرنشان کرد: اخلاص در برنامه‌ها و کار پایگاه‌های مقاومت باعث جذب جوان و نوجوان می‌شود که باید این اخلاص را تقویت و حفظ کرد و در رأس کار قرار داد تا اعمال ماندگار و اثرگذار شود.

به گفته حجت الاسلام تسخیری فرماندهان پایگاه به عنوان یک الگو باید کارها را به سمت اخلاص ببرند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز نظام به حضور بسیج بیشتر از گذشته نیاز دارد، افزود: دشمنی دشمن بر علیه نظام بیشتر و در تمامی حوزه علیه کشور فعال‌تر شده است.

حجت الاسلام تسخیری به ترفندهای دشمنان پرداخت و با اشاره به نفوذ گفت: دشمن در بعضی از دستگاه‌ها و در بالاترین نقطه‌های این نظام افرادی را فاسد و در آن را طرد می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا به فرموده رهبر معظم انقلاب که دشمن در بدنه نظام نفوذ کرده است اشاره کرد و ادامه داد: باید ابعاد و ترفندهای دشمن را شناخت. چرا که دشمن با همین ترفندها در حال دلسرد و ناامید کردن مردم است.

حجت الاسلام تسخیری با تصریح براینکه دشمن از چند خائن به نظام در تلاش برای ناامید کردن مردم است، تاکید کرد: اینجا نقش پایگاه‌های مقاومت پررنگ‌تر می‌شود چرا که باید ابعاد نفوذ را برای مردم تبیین کند؛ و نگذارد دشمن چند خائن را علم کرده و آن را برسر نظام بزند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه به فعالیت‌های دشمن در ایجاد فتنه‌ها پرداخت و یادآور شد: فتنه ۸۸ و یا فتنه ۹۶ باعث شد نظام تا لبه پرتگاه برود و عده‌ای مدعیان تدبیر هم باعث شدند مردم مأیوس شده و به خاطر برخی اعتراضات گرفتار فتنه شوند.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه دشمنی که فتنه ۸۸ را طراحی می‌کند و شکست می‌خورد، برای فتنه بعدی دقیق‌تر برنامه ریزی می‌کند، افزود: دشمنی که شکست خورد همان طرح را اجرا نمی‌کند بلکه برای آینده نظام طرح‌های پیچیده‌تر پیاده می‌کند که اگر هوشمندی، بصیرت و معرفت کافی نداشته باشیم دشمن از این موقعیت سو استفاده می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در جمع بسیجیان فعال کردن هیئت‌های مذهبی، مساجد و نماز جمعه را راه حلی برای مأیوس کردن دشمن برشمرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با بسیجیان مسجد محوری را تاکید کردند لذا بسیج باید آغاز حرکتش از مسجد باشد.

به گفته حجت الاسلام تسخیری یک مسجد قوی یک نظام قوی را تشکیل می‌دهد و دشمن امروزه مساجد، هیئت‌های مذهبی و نیز حوزه‌ها را هدف قرار داده است.

حجت الاسلام تسخیری در پایان یادآور شد: مساجد باید از ظرفیت جوانان استفاده کنند چرا که یک سنگر قوی در برابر دشمن است.

کد خبر 4955487
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.