پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مسئولان در رفع معضلات کوشا باشند

0

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نماز جمعه ساری خدمتگذاری به مردم و حل مشکلات آنان را از اهداف مهم انقلاب اسلامی دانست و افزود: در چهار دهه اخیر خدمات شایان توجهی در راستای رفع مشکلات صورت گرفته که جای قدردانی دارد.
وی ادامه داد: متاسفانه شمار کمی از مسئولان یا نمی خواهند و یا توان رفع مشکلات  را ندارند که این امر زندگی روزمره شهروندان را با دشواری رو به رو کرده است.
خطیب جمعه ساری گفت: حل بسیاری از مشکلات مثل زباله و جاده در مازندران و آبگرفتگی استان های جنوبب نسبتا آسان است اما اقدام بایسته در این باره صورت نگرفته است.
او افزود: هرجا معضلی است قطعا شخصی در کنار آن سود می برد که برداشتن آن نخستین گام برای حل مشکل مربوطه است.
امام جمعه ساری از صنایع خودرو سازی انتقاد کرد و گفت: چگونه کشوری که بدون دخالت بیگانگان کشتی جنگی جماران را با یکهزار و ۳۰۰ قطعه ساخته و جهانیان را به بهت و شگفتی وا می دارد، نمی تواند یک خودروی قابل اطمینان و استاندارد بسازد.
وی افزود: چنانچه بخشی از توانمندی حوزه نظامی در خودروسازی و صنعت ورود کند قطعا شاهد دستاوردهای بزرگی خواهیم بود.
او ادامه داد: با وجود سه میلیون و ۷۰۰ هزار تن محصولات باغی، باغداران ما از فقدان صنایع تبدیل رنج برده و حاصل زحماتشات همراه با ضرر و زیان است.
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مردم به خاطر وجود مشکلات و نبود بسیاری از امکانات اعتراض دارند اما در هر صورت انقلاب اسلامی را دوست دارند و دست از دامان رژیم الهی بر نخواهند داشت.
وی دلبستگی مردم به نظام را موجب رنج و عصبانیت آمریکا دانست و افزود: این ویژگی شهروندان قطعا مسئولیت کارگزاران را در راستای خدمتگزاری افزون تر می کند.
محمدی لایینی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: کلید حل مشکلات بدوا به دست مردم است زیرا آنان با مطالعه در زندگی نامزدها باید انتخابی از جنس خود داشته باشند و دغدغه خدمتگزاری را یک اصل در نمایندگان آینده بدانند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.