پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مسئولان به دنبال حل مطالبات مردم باشند

0

حجت اسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود : اگر دست اندرکاران خوب کار نکرده و به گرفتاری مردم توجه نکنند و اصلاح نشوند ، زمینه فتنه را فراهم می کنند.

وی اظهار داشت:  مردم اعتراض دارند ، اما  اعراض ندارند ، صدای مردم را باید بشنویم و به دنبال حل مطالبات آنان باشیم و با رعایت این موارد در واقع فتنه را از ریشه بخشکانیم .

محمدی لائینی با اظهار این که مسئولان و نیروهای مخلصی در کشور هستند که برای حل مشکلات مردم تلاش می کنند و انتقادی متجه آنان نیست ، گفت : اما کسانی هستند که سوء استفاده می کنند ، گره گشایی نمی کنند و به موضوعات مردم بی خیالن .

امام جمعه ساری افزود : باید از مردم در مقابل ناتوانی و اشتباه خود عذرخواهی کنیم و تواضع می تواند  زمینه فتنه را در جامعه از بین ببرد ، باید مراقب باشیم و  نباید زمینه فتنه را در کشور به وجود بیاوریم.

وی با تاکیدبر این که باید به اعتراض و خواسته های مردم توجه کرد و صدای آنهای را بدرستی شنید، گفت : فتنه فقط آشوب نیست ، بلکه کسانی که زمینه نارضایتی مردم را به وجود بیاورند ،بخشی از فتنه گران هستند.

او ادامه داد : مردم نشان دادند که جلوتر از برخی خواص حرکت می کنند و امروز نیز باید مراقب باشیم چرا که برخی از ناکارآمدی هایی که امروز شاهد آن هستیم قابل قبول برای مردم نیست و این موارد زمینه ساز فتنه می شود.

صدای جدید انقلاب در گام دوم 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهاراین که انقلاب اسلامی با صدای جدید وارد گام دوم شده است، گفت : این صدای جدید گام دوم انقلاب سبب شد تا  تلاش گوناگونی از فتنه علیه ایران به وجود بیاید ولی بدایند با هوشیاری رهبری و بصریت مردم همه این دسیسیه ها از بین رفته و می رود.

وی افزود : ۲ کانون دشمنی علیه ایران در حال نابود شدن است چرا که انقلاب اسلامی با حفظ و پاینبندی به شعار و آرمان های خود روز به روز در حال گسترش است.

امام جمعه ساری گفت: ناکامی دشمنان را در مقابل پیشرفت انقلاب شاهد هسیتم و دشمنان در صدد هستند که صدای جدید ایران در گام دوم انقلاب به گوش مردم دنیا نرسد و در داخل  خفه کننند، اما تا کنون  نتیجه ای جز شکست برای آنان نداشت.

انتخابات مجلس

امام جمعه ساری همچنین به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی هم اشاره کرد و گفت : باید بدانیم و مراقب تبلیغات نامزدها باشیم و داوطلبان باید از انقلاب حمایت کنند و گرایشی به غرب نداشته باشند.

محمدی لائینی افزود : استقلال و عزت ملت ، اقتصاد داخلی ، صنایع ملی ، کشاورزی خودکفا ، مقابله با  تهدیدات دشمنی ، مبارزه با قاچاق و مقاومت و خط استقامت و تسلیم ناپذیری باید معیار انتخاب داوطلبان از سوی مردم باشد.

وی گفت: مردم باید از داوطلبان در مورد نظراتشان از معاهدات ملی در سطح بین المللی بپرسند و همه باید بدانیم که مسایل و مشکلات امروز کشور به دست مردم داخل حل و فصل می شود.

او خطاب به رای دهندگان تاکید کرد : به سمت کسانی نروید که به استقلال ما فکر نمی کنند ، اگربه به  سمت غرب گرایش پیدا کنیم مشکلات حل نمی شود ،مشکلات با اتکا به خود حل و فصل می شود.

محمدی لائینی گفت : اگر کاسه گدایی به سمت غرب بگیریم مشکلاتمان دوچندان می شود و دنیای استکبار بداند ملت  و نظام جمهوری اسلامی به دامن غرب باز  نمی گردد.

امام جمعه ساری همچنین به سالروز ۹ دی اشاره و از آن به عنوان عنوان یک رویداد به یادماندنی یاد کرد و گفت : ۹ دی نشانگر ولایت پذیری و اطاعت مردم از مقام معظم رهبری بوده است و این روز باید برای مردم کالبد شکافی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.