پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مرگ سه نفر در سانحه دلخراش تصادف در محور ساری-کیاسر+تصاویر

در حادثه دلخراش تصادف یک دستگاه پراید و یک دستگاه کامیون متاسفانه سه تن از هموطنانمان جان خود را از دست دادند.

18

 

به گزارش مهدی شریفی کیاسری، خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری، بعدازظهر روز گذشته (شنبه 23 اسفند ماه 1393) سانحه تصادف دلخراشی در محور ساری – کیاسر رخ داد. این حادثه در حدود ساعت 16:30  دقیقه در محور ساری – کیاسر در محدوده ی بخش کلیجانرستاق و در نزدیکی عبور روستای دروپی، بعد از پمپ بنزین سنگ بن روی داد.

 

در این حادثه یک دستگاه پراید و یک دستگاه کامیون با هم برخورد کرده و متاسفانه سه تن از هموطنانمان در این حادثه جان خود را از دست دادند.

 

شدت حادثه بقدری بوده که متاسفانه هر سه سرنشین خودروی پراید که یک مرد، یک زن و یک کودک خردسال بودند جان خود را از دست دادند. راننده و زن سرنشین طی این حادثه در جا فوت کرده و اقدامات گروه امداد برای بازگرداندن کودک خردسال به زندگی نتیجه ای نداشت و این کودک خردسال نیز متاسفانه جان خود را از دست داد.

 

دلیل این حادثه انحراف به چپ کامیون در حال سبقت بوده و طی آن به شدت با خودروی پراید برخود کرد.

 

هنوز مشخص نیست که این جاده که به جاده ی مرگ موسوم گشته تا کی می خواهد قربانی بگیرد و ما را در غم از دست دادن هموطنانمان اندوهگین سازد؟! به راستی وظیفه ی مسئولین امر در مورد اینگونه حوادث چیست و آیا همچنان باید در گیر و دار دستور مسئولان و کشمکش آنان برای امنیت بخشیدن به این محور خطرناک با دستور و نامه و وعده و وعید باشیم؟ ای کاش کمی نسبت به این حوادث دلخراش خود را مسئول بدانیم و هر چه سریعتر نسبت به رفع مشکلات مرگبار این محور اقدام نمائیم.

 tasadof-93-12-23-1

tasadof-93-12-23-2

tasadof-93-12-23-3

tasadof-93-12-23-4

tasadof-93-12-23-5

tasadof-93-12-23-6

tasadof-93-12-23-7

 

عکاس: مهدی شریفی کیاسری

 

 

18 نظرات
  1. قاسم نوده می گوید

    آقایان نماینده مردم دودانگه و چهاردانگه در مجلس
    با سلام و خسته نباشید و دست مریزاد و خدا قوت
    آفرین به شما دو نفر، به شما دو نفری که خدا را شکر هر دوی شما هم از بچه های این منطقه هستید! چه جوابی دارید بگید؟ شاید تنها نگرانیتان این هست که دو تا از آرای تان در دوره بعدی کم شد! بیشتر از اون خانواده داغدار، باید برای شما دو نفر متاثر بود!

  2. حسن می گوید

    وزارت را ه و شهر سازی کجاست چرا جاده ساری به کیاسر را درست نمی کنند اقای شجاعی کجاست

  3. فرزاد می گوید

    باز هم مسئولين بي تفاوت باشند…مرگ تا كي؟

  4. چهاردانگه ای می گوید

    با سلام

    با دیدن این صحنه دلخراش خیییییییییییلی خییییییییلی متاسف شدم.
    میخوام به نماینده ها و مسئولینمون بگم که اگه خدای نکرده این اتفاق واسه عزیزای خودشون می افتاد بازم میتونستن تحمل کنن …

    آقایون نماینده ما پیشنهاد میکنیم کارهای واجبی مثل اینو تو اولویت بذارین بعد بفرمایید سراغ کارهای مستحب…

    تا کی شاهد مرگ انسانهای بی گناه توی این جاده باشیم…

  5. همشهری می گوید

    واقعا برای مردم شهر کیاسر متاسفم که …..
    نماینده ای که از دل این منطقه و با آرای مردم این منطقه به جایگاهشون رسیدند شاید دیگه وقتش شده بفکر مردم منطقتون باشی. اینو بدونید که بدست آوردن کرسی مجلس مهم نیست! مهم اینه که دل مردمتون رو شاد کنید و دعای خیر اونها همراهتون باشه!
    بی تفاوتی به مردمتون، بدترین گناه در حق اونهاست.
    …………………………………..
    چهاردانگه نیوز: با سلام به همشهری گرامی. توضیح این نکته جهت تنویر و آگاهی افکار عمومی ضروری است که: جایگاه حقوقی نمایندگان مجلس در حوزه آنها بر طبق قانون مشخص است و تصادفات جاده ای و مشکلات عمرانی و بیکاری و … ارتباطی به نمایندگان مجلس که زیر مجموعه قوه مقننه هستند، ندارد، بلکه به متولیان چندگانه در قوه مجریه مربوط می شود. تصادفات جاده ای نیز به چند فاکتور از جمله مهندسی و رعایت استاندارد ساخت جاده و وضعیت آسفالت (زیر مجموعه وزارتخانه راه و مسکن)، حضور موثر پلیس راه (زیر مجموعه وزارت کشور)، وضعیت کیفیت خوردوهای کشور (زیرمجموعه وزارت صنایع)، گواهی تایید کیفیت و استاندارد خوردوها (سازمان استاندارد) و مهمتر از همه اشتباهات فردی رانندگان بستگی دارد.
    متاسفانه در چند وقت گذشته شماری از خوانندگان گرامی به هر موضوعی (که مشکلی در آن دیده شود) برخورد می کنند، نمایندگان مجلس را مسئول می دانند.

    1. شریعت نژاد کیاسری می گوید

      خیلی از ما به خوبی میدونیم که شرح وظایف و اختیارات نمایندگان کجاست
      شخصا به رانندگان حق میدم که در این جاده تخلف داشته باشند چون نمیشه تخلف نداشت و این جاده رو به خوبی سفر کرد
      اما سوال اینجاست نماینده یعنی چی؟
      درسته نماینده در قانون گذاری ولی نظارت اجرا به عهده همین نماینده و دوستانشه
      اینا باید چشم و گوش و زبون این مردم باشند
      چطوره که واسه استخدام شدن ، واسه وام گرفتن ، واسه افتتاح ، واسه اعتبار گرفتن و …. نماینده میتونه موثر باشه ولی اینجا که عرصه تنگ شده در چارچوب اختیارات نیست
      چهاردانگه نیوز خواهشا طرفداری مردم رو بکن نه اونی که نیازی به این حمایت نداره

  6. مهدی یعقوبی می گوید

    واقعا تاسف باره. این عزیزانی که از جمع ما رفتن به خاطر سهل انگاری راننده ی بی …. تریلی الان در جمع خانواده شون نیستن. انسانهای زیادی داغدار شدن. تا کی جاده های ما باید تلفات بده؟ دیروز جناب سرگرد یزدانی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت سوادکوه به همراه دختر طفل معصومشان و همسر محترمشان در سانحه رانندگی جان باختند و هزاران نفر را در شب عید عزادار. مردی نیک از طایفه خوبان. روحتان شاد و قرین رحمت.

  7. اتابک می گوید

    بادرود .و با عرض تسلیت به بازماندگان این سه عزیز.چند تا عامل دست به دست هم داده واین حادثه دلخراش را را رقم زده . جاده ساری کیاسر، معروف به جاده مرگ متولی وزارت راه وشهر سازی که تواین سی سالی که بنده از خدا عمر گرفتم هیچ کاری برای این محور انجام نداده است .ارابه مرگ ماشینی به نام پراید یا به قول دوستان سلاح کشتار جمعی متولی وزارت صنایع که چشمش را به روی این همه حادثه بسته یاخودش را به خواب زده. وایتم بعدی تا اندازه ای راهنمایی و رانندگی .و در اخر کار راننده بی احتیاط . شاید در حال حاضر خود راننده خیلی بیشتر از همه ناراحت باشه .ولی دوستان مه استانیها وکیاسریهای عزیز تورو خدا قانون ومقررات ایمنی رو جدی بگیرین . شاید هممون تو رانندگی یه موقعهایی شانس به ماروکرده ولی شاید خدای ناکرده…… ودر اخر به قول ما کیاسریها ادم پیر اتابار میرنه

  8. arya می گوید

    لعنت الله علی القوم الظالمین

  9. مهدی یعقوبی می گوید

    همشهریان عزیز مراسم سوم جناب سرگرد محمد یزدانی و همسر محترمشان و کودک دلبندشان چهارشنبه ساعت 15 الی 17 در حسینیه ارشاد ساری منعقد میباشد.ایشان در سن 36 سالگی با مدرک فوق لیسانس به سرعت پله های ترقی را طی مینمودن.مردم داری و منش مولا علی در زندگی ایشان زبانزد خاص و عام بود.از مال دنیا هیچ نداشتند و هیچ چشم داشتی هم به چیزی نداشتند.در صف اول عزاداران سید و سالار شهیدان بودند.از فرماندهی محترم نیروی انتظامی استان نیز کمال تشکر را داریم.ایشان افتخار استان و منطقه دودانگه و روستای امامزاده علی بودن و در کنار بارگاه آن امامزاده شریف به خاک سپرده شدن.لازم به ذکر است راننده تریلی که مقصر صد در صد حادثه بودن قبلا هم سابقه تصادف منجر به فوت داشتن.از مسئولین خواهش میکنیم برخورد جدی با متخلف انجام دهند که از حوادث اینچنینی جلوگیری شود.از شما مسئولین سایت هم تشکر ویژه داریم به خاطر اطلاع رسانیتان

  10. م.کیاسری می گوید

    شما عزیزان مسئول چهاردانگه نیوز در ایام تبلیغات انتخابات مجلس خوابتان می برد و من نه منم آقایان را نمی شنوید. آقایان نماینده اگر بخواهند، می توانند.
    ……………………………………..
    چهاردانگه نیوز: آقا یا خانم م. کیاسری. سلام. به نظر شما سایت چهاردانگه نیوز که ایام انتخابات قبلی مجلس مقارن با آغاز فعالیتش نیز بوده، چه کاری باید انجام می داد؟ هر نماینده ای در چارچوب قانون میتواند شعار تبلیغاتی بدهد و اگر بعداها این شعارها جامه عمل نپوشید به رسانه های محلی مثل چهاردانگه نیوز ربطی ندارد!

    1. م.کیاسری می گوید

      من هم سلام عرض می کنم
      حال که ربطی به شما ندارد لطفن طرف داری نکنید.
      مردم می دانند اختیارات قانونی نمایندگان چیست (که به آن عمل می کنند یا نمی کنند) و کدام جزو اختیارات آنها نیست اما برای آنهائیکه می خواهند عمل می کنند.

  11. رضا یزدانی می گوید

    سلام. از همه همشریانی که در مراسم باشکوه خاکسپاری این عزیزان حضور داشتند تقدیر و تشکر می نماییم و علو درجات برای آنان مسئلت داریم.
    کوچه های غربت و غم قحطی یک مرد بود
    خانه مان در غارت بی غیرتی نامرد بود
    ایام سوگواری بی بی دو عالم حضرت فاطمه (س) را به همه همشهریان عزیز تسیلیت عرض می نماییم.
    (هیئت سیدالشهداء امامزاده علی های مقیم ساری)

  12. امیر کیاسری می گوید

    ابتدا به خانواده های محترم داغدیده تسلیت میگم,ضمنا از پلیس راه خواهش میکنم که حداقل یکسال هم شده ,از راننده متخلف و از خدا بیخبر سلب رانندگی بکنه .در آخر روی صحبت من به چهاردانگه نیوزه :اگه ماجرای سقوط هواپیمای حامل وزیر راه (مرحوم دادمان)و نمایندگان مرحوم و دلسوز استان گلستان در حوالی روستای خرچنگ,در چند سال پیش,یادتون باشه و شما متوجه بشید که نمایندگان,وزیر راه رو برای تفریح و خوش گذرانی به استانشون نمیخواستند ببرند,اونوت جانب داری نمیکردید.

  13. زهرا عبدی می گوید

    با سلام
    دوستان! ما رو هم در غم این عزیزان شریک بدونید و از خداوند رحمان برای این سه عزیز سفر کرده رحمت و مغفرت خواهانیم. ولی جا داره این مسئولین خودشون رو جای خانواده این عزیزان بزارن! حداقل سعی ناچیزی برای درست کردن این جاده داغون بکنن. برای من هزاران بار اتفاق افتاده تو جاده با این کامیون هایی که اصلا به هیچ کس توجه نمیکنن و با سرعت بوق میزنن تا راه براشون باز بشه برخورد داشتم. و این کامیونت های مرغداری هم بدتر از همه! تور و خدا یکم به فکر باشین. به فکر جان مردم و این که رانندگان پر خطر حداقل سلب رانندگی بشن و برخورد با این راننده کامیون که بدونه چه بلایی سر خانواده این عزیزان آورده. علاوه بر بی توجهی رانندگان، بد بودن مسیر و جاده هم باید مد نظر گرفته بشه. ممنون.

  14. هانی دودانگه ایی می گوید

    با سلام

    امیدوارم برای این مسئولین …. همچین اتفاقی بیوفته تا تا شاید فکری به حال این سرزمین بکنن.

  15. سلمان می گوید

    سلام … شاید در چارچوب اختیارات نمایندگان نباشه که بیان و جاده های استان و به خصوص این جاده رو درست کنن ؛ اما می تونن با نفوذی که در سطح ادارات مربوطه دارن برا سامان دادن اون آستین بالا بزنن … این از تصادفات و اونم از جاده های شلوغ آخر هفته … وافعا متأسفم … سه سال پیش بود که یکی از آشنایان و دوستان 21 ساله ما هم تو این جاده جانشو از دست داد و خانوادش داغدار شدن …

  16. a می گوید

    سلام. اگر منظور نماینده شجاعی باشد اگر از دستش هم برآید انجام نمیدهد. اآقا حتی در جشن پیاده روی شهر کیاسر حضور پیدا نکردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.