پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مردم روستاهای بخش چهاردانگه چشم‌ انتظار بهره‌مندی از اینترنت

0

اختصاصی پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: مردم روستاهای بخش چهاردانگه چشم‌ انتظار بهره‌مندی از اینترنت

با گسترش تکنولوژی‌ ارتباطی و ارایه خدمات در بستر اینترنت ، دسترسی به سرعت مناسبت داده‌ها از نیازهای ضروری مردم بحساب می‌آید.

در یکی دو سال گذشته با حضور مصطفی فلاح مدیر فناوری و اطلاعات استان مازندران که اتفاقا اهل چهاردانگه نیز بود تلاش خوبی برای بهره‌مندی روستاها و نقاط محروم بخش به اینترنت در دستور کار قرار گرفت.

با پیگیری‌های به موقع روستاهای زیادی در بخش چهاردانگه از این ظرفیت برخوردار شدند اما هنوز مناطقی در چهاردانگه وجود دارند که از اینترنت بی‌بهره‌اند.

ششم شهریور ۱۴۰۰ با راه‌اندازی یک سایت در ارتفاعات این منطقه شش روستای کلکنار، ایوِل، عالی‌کلا، سنور، چالو و منزل‌دره همچنین ۱۲ کیلومتر از جاده مواصلاتی کیاسر به سمنان به شبکه ملی اطلاعات متصل و ۳۲۰ خانوار از خدمات با کیفیت صوت و اینترنت برخوردار شدند.


سرپرست وقت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آن زمان خاطرنشان کرد: بزودی با نهایی شدن برخی دیگر از سایت‌های پروژه USO در استان، تعداد ۲۰ روستا تحت پوشش شبکه ملی اطلاعات قرار خواهند گرفت.

حال با تغییر مدیریت فناوری و اطلاعات استان مازندران تکلیف پروژه‌ها و برنامه اجرایی در بخش چهاردانگه مشخص نیست.

 

مردم روستاهای بخش یاد شده چشم‌ انتظار بهره‌مندی از اینترنت پر سرعت هستند. تا کی می‌شود با کلماتی نظیر «به‌زودی»، «انشالله» «در دست اقدام است» و… مردم را قانع کرد.

اسماعیل اعزی در آخرین روزهای سال ۱۴۰۰ به عنوان سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران منصوب شد، انتظار می‌رود پروژه‌های وزارت ارتباطات در بخش چهاردانگه زودتر به سر‌انجام برسد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.