پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مراسم وداع با پیکر شهید صدرایی در سوادکوه برگزار شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا ، رییس سازمان عقیدتی ، سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این مراسم گفت : خدا را شاکریم که در مراسم معنوی شهید صدرایی که پیکر مطهرشان بعد از ۳۹ سال به وطن بازگشت، شرکت کرده ایم . این شهید بزرگوار با آمدنش عطر معنویت ، جهاد و شهادت را در شهرستان سوادکوه پراکنده است .

حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی افزود: گمان نکنیم که این انقلاب بدون مجاهدت و زحمت بعد از ۱۴۰۰ سال شاهنشاهی و حکومت های طاغوت در کشور ایران اسلامی محقق شده است. اگر خون پاک سید الشهدا (ع) ، اسارت زینب کبری ، مجاهدت همه علمای راستین و مجاهدان حریم نگهبان از دین نبود ، این نظام اسلامی به سرانجام نمی رسید .

وی گفت : نظام ایران اسلامی  نظامی الهی و ربانی بوده است . انقلاب اسلامی ۲ نه بزرگ داشت که آن هم یک نه به استکبار و بیگانگان و نه دیگر به استبداد و خفقان بوده است. ملت ایران هم با انقلاب اسلامی به استکبار و استبداد نه محکم گفته است .

رییس عقیدتی ، سیاسی ناجا با بیان اینکه امام راحل با راهبرد بسیج جوانان ، دانشجویان ، حوزه ، نیروهای مسلح و غیره به درستی تمام توطئه های دشمنان را خنثی کردند، ادامه داد : این دانشگاه جنگ بود که انسان هایی در تراز صدر اسلام ساخت تا جوانان این مرز و بوم بتوانند با رفتن به جبهه های جنگ برای دفاع از این مرز و بوم جان خود را نثار کنند .

وی با اظهار اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران با حضور مردم شکل گرفت، گفت: با نقش آفرینی های همه اقشار مختلف مردم تمام توطئه های دشمن یکی پس از دیگری خنثی شده است ، به فضل الهی آخرین توطئه دشمن که تحریم اقتصادی است هم خنثی و ما بر او پیروز  خواهیم شد و استکبار جهانی هم شکست مفتضحانه ای را تجربه خواهد کرد .

ادیانی افزود: این شهادت طلبی ها ، حضور خالصانه جوانان و پیران این مرز و بوم بوده است که ایران اسلامی به مقصد خود نزدیک شده است ، جنگ الگویی شد برای همه بخش های گوناگون کشور که اگر بخواهیم بر معضلات فرهنگی ، آسیب های اجتماعی و معضلات اقتصادی پیروز شویم باید بدانیم که راه برون رفت از همه مشکلات نسخه مدیریت جهادی است .

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب است که مردم با حاضر شدن در پای صندوق های رای به کاندیدهای ریاست جمهوری ، مجلس و غیره رای می دهند ، ادامه داد : مردم باید در انتخابات هوشیار باشند که به چه کسی رای می دهند.

ادیانی با بیان اینکه مذاکره راه نجات کشور نیست، بلکه ایستادگی در مقابل زیاده خواهی های آمریکا راه نجات کشور است ، گفت: نباید بگذاریم که انقلاب ایران اسلامی به دست بیگانگان بیافتد .

شهید ولی‌الله صدرایی در تاریخ ۹ مهر ۱۳۳۶ به دنیا آمد و در تاریخ ۲۷ مهر ۱۳۵۹ به شهادت رسید و پیکر مطهرش پس از ۳۹ سال در منطقه دهلاویه شناسایی شد.

شهید صدرایی اولین شهید نیروی انتظامی استان مازندران است که ۲۹ روز پس از آغاز جنگ تحمیلی در یک مأموریت پدافندی بر اثر اصابت مستقیم موشک در منطقه دهلاویه به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید فردا پنجشنبه از مسجد جامع به طرف میدان شهر پلسفید با حضور اقشار مختلف مردم تشییع می شود .

۷۳۳۴/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.