پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مراسم تجلیل از مقام معلم در روز شنبه 18 اردیبهشت 1400در منطقه چهاردانگه برگزار شد+ تصاویر

به مناسبت هفته معلم

مراسم تجلیل از مقام معلم  در روز شنبه 18 اردیبهشت 1400 با حضور حجت الاسلام جلایی امام جمعه، سلمان ستاری بخشدار و دیگر مسئولین بخش و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی  برگزار شد.

0

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، مراسم تجلیل از مقام معلم  در روز شنبه 18 اردیبهشت 1400 با حضور حجت الاسلام جلایی امام جمعه، سلمان ستاری بخشدار و دیگر مسئولین بخش و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی  برگزار شد.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه، ضمن تبریک هفته معلم و خیرمقدم به مهمانان گفت: سال تحصیلی امسال سال سختی در نظام آموزشی کشور بود اما معلمان با تلاش مضاعف این سال را به خوبی طی کردند و نگذاشتند آموزش فرزندان این مرز و بوم آسیب ببیند.

وی در ادامه با اشاره به شکسته شدن حصار زمان و مکان  در تعلیم و تربیت اظهار داشت: معلمان با انعطاف در امر آموزش و درک شرایط خاص به امر خطیر آموزش پرداختند و تجربه نوینی در این زمینه کسب کردند.

سلمان ستاری بخشدار چهاردانگه ضمن تبریک روز معلم گفت: معلم دارای قداست خاصی است و هرکس توان معلم شدن ندارد، کسی می تواند معلم شود که عاشق شده باشد.

وی با اشاره به شرایط منطقه گفت: کار در منطقه بسیار مشکل است، اما کار معلمان در منطقه از همه سخت و دشوار تر می باشد.

حجت الاسلام جلایی امام جمعه چهاردانگه ضمن تبریک هفته معلم و ماه مبارک رمضان و با اشاره به ویزه گی شخصیتی استاد مطهری گفت: استاد مطهری احترام ویژه ای برای استاد خود ، علامه طباطبایی قائل بود و همیشه بعد نامش روی فدا می گفت.

وی به نقش معلمان اشاره کرد و گفت: معلم در تعلیم و تربیت نقش بی بدیلی دارد، ممکن است یک حرف معلم باعث تحول عمیقی در دانش آموزان شود.

امام جمعه چهاردانگه چهاردانگه در ادامه افزود، معلمان باید اهل تحقیق و پژوهش باشند و شبه خود را برطرف کنند و برای دانش آموزان در موضوع دینی، انقلاب و روحانیت ایجاد شبه نکنند و خوشبختانه چنین معلمانی در منطقه نداریم.

در این مراسم از 4 نفر معلمان نمونه منطقه و پیشکسوتان با اهدای هدایا تجلیل بعمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.