پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مراسم تجلیل از فعالان عرصه تربیتی منطقه چهار دانگه برگزار شد

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، مراسم تجلیل از فعالان عرصه تربیتی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه به مناسبت هفته تربیت اسلامی، روز چهارشنبه اسفند 16 اسفند 1396 با حضور دکتر جعفری بخشدار چهاردانگه، هاشمی کارشناس مسئول اداره مشاوره، نجفی کارشناس اردوها و باقری از بسیج اداره کل  آموزش و پرورش استان مازندران در نماز خانه اداره آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

حامد خلیلی سرپرست معاونت پرورشی ضمن خیر مقدم به حاضرین اهم فعالیت های پرورشی منطقه را تشریح کرد.

وی گفت: زنگ آغاز سال تحصیلی، زنگ عاطفه ها، دسته روی احلی من العسل،  محفل انسی با قرآن، وداع با شهیدان گمنام، زنگ نیکوکاری، برگزاری یاد واره شهدا، برگزاری کلاس های متعدد کارگاهی آسیب های اجتماعی برای دانش آموزان و اولیاء، افتتاح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای، مسابقات ورزشی بین همکاران فرهنگی و دانش آموزان و….. در طول سال تحصیلی برگزار شد.

شریعت نژاد رییس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، ضمن خیر مقدم به مهمانان یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را که الگوی تربیتی هستند و بنیان گذار مربیان تربیتی در مدارس هستند را گرامی داشت و مهمترین وظیفه آموزش و پرورش را تربیت دانش آموزان  برای رسیدن به حیات طیبه که در سند تحول بنیادی به نیکی از آن نام برده شده است.

سپس دکتر جعفری بخشدار چهاردانگه که خود از فرهنگیان می باشد در باره جایگاه و اهمیت کار مربیان پرورشی نکاتی ارائه کرد و کار تربیت را کار همگانی دانست و گفت تمام اجزای مدرسه در تربیت دانش آموزان نقش دارند و همه مسئولیت تربیتی نباید فقط به دوش مربیان تربیتی باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.