پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مراسم بزرگداشت مقام معلم منطقه چهاردانگه برگزار شد

با حضور دکتر علی بابایی

مراسم گرامیداشت مقام معلم منطقه چهاردانگه با حضور نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل آموزش و پرورش مازندران برگزار شد

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز  به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه؛ مراسم بزرگداشت مقام معلم به مناسبت هفته معلم با حضور بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، عابدی مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران، استادیان مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس مازندران، ستاری بخشدار چهاردانگه، خلیلی ازنی رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه، سایر مسئولین شهری و منطقه‌ای و فرهنگیان چهاردانگه صبح امروز در سالن همایش های اداره آموزش و پرورش برگزار گردید.

در این مراسم که توسط قدمی مجری صدا و سیمای استان مازندران اجرا شد، آیتم های مختلفی به نمایش گذاشته شد که از جمله آن می‌توان به سخنرانی مسئولین استانی و کشوری، اجرای موسیقی زنده، گروه سرود دانش آموزی، تحلیل از بازنشستگان و معلمین و مدیران نمونه استانی و منطقه‌ای اشاره کرد.

مراسم بزرگداشت مقام معلم چهاردانگه با استقبال فوق العاده ای از سوی فرهنگیان منطقه مواجه شد و با این اتفاق بر شکوه آن افزوده شد.

خلیلی ازنی رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه از استقبال کم نظیر همکاران خود در مجموعه آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کرد و آن را روحیه بخشی عالی پیش از آغاز سال تحصیلی آتی دانست.

شایان ذکر است فرهنگیان منطقه چهاردانگه که در دو سال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا این‌چنین در یک فضای مناسب اجتماع نکرده بودند، مراسم امروز را با حضور خود به یکی از باشکوه ترین‌ اجتماعات و جشن های هفته معلم تبدیل کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.